Coordonator echipamente de birou

BRD - Groupe Societe Generale

11-02-2010 | EXPIRA LA 17-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordoneaza gestiunea imprimantelor, faxurilor si copiatoarelor din cadrul BRD (reteaua de unitati si departamentele din centrala). Asigura suportul pentru fundamentarea, urmarirea si raportarea bugetelor legate de echipamentele de birou (copiatoare, faxuri, imprimante)


CERINTE

Studii tehnice si cunostinte tehnice minime, preferabil cu specific bancar;
Cunostinte avansate suita MS Office;
Cunostinte economice si stapanirea legislatiei in vigoare;
Capacitate de analiza si sinteza;
Capacitate de organizare si prioritizare;
Initiativa, autoritate si persuasiune;
Spirit de echipa;
Capacitate de adaptare rapida la schimbare (flexibilitate);
Abilitati de negociere si comunicare scris si verbal cu parteneri externi si interni.


BENEFICII OFERITE

Posibilitate de dezvoltare profesionala, stabilitate si integrarea intr-un mediu profesionist.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.