Job expirat
supravegheaza, supervizeaza si coordoneaza din punct de vedere tehnic rezolvarea problemelor
clientilor bussines
Raporteaza superiorilor saptaminal despre munca sa si a echipei sale
Elaborarea procedurilor de munca pentru departamentul de suport tehnic
asigura suport tehnic nivel 2 pentru clientii business la nivel national
- studii superioare
-cunostinte bune de TCP/IP - protocoale si adresare IP
-cunostinte bune de L2 switching
-cunostinte administrare sisteme de operare linux/unix
Constituie un plus:
- cursuri CISCO sau certificari detinute
- cunostinte de programare (C, perl, shell scripting)
- cunoasterea limbii engleze
- experienta intr-un mediu Telecom/ISP/networking
- experienta L2/L3 cu echipamente de switching si
routing cu Cisco, Zyxel, Allied Telesyn
Atribute personale:
- orientat spre client
- spirit de initiativa
- rezistent la stress
- creativ
- spirit de echipa
- abilitati de comunicare
- proactiv
New Com Telecomunicatii este o companie tanara si dinamica, specializata in furnizarea serviciilor de acces la internet si a celor de telefonie dedicate segmentelor rezidential si business.