COORDONATOR CALL CENTER DIVERTA ONLINE

HR Consultanta

09-11-2008 | EXPIRA LA 15-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- managementul comenzilor
- administrarea flow-ului operational incluzand validarea comenzilor, termenelor de livrare, oferta de vanzare catre clienti, servicii de suport operational, servicii de suport vanzari


CERINTE

- studii superioare
- reprezinta avantaj experienta pe o pozitie similara
- cunostinte avansate operare PC
- cunostinte limba engleza
- atitudine proactiva
- spirit de initiativa
- tact profesional
- orientare spre satisfacerea nevoilor clientilor
- abilitati de comunicare
- team player


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant
- echipa de lucru tanara, dinamica, prietenoasa
- mediu placut de lucru


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o experienta de 7 ani pe piata de retail, DIVERTA - parte a grupului RTC, reprezinta cel mai mare lant de magazine media prezent in 45 de orase, acoperind o suprafata comerciala de peste 21.000 mp care este vizitata anual de peste 7 milioane de oameni.

Noua orientare strategia “Diverta-mereu ceva nou!” a revolutionat oferta de produse astfel ca in prezent Diverta vine in intampinarea clientilor cu cea mai buna calitate si cu ultimele noutati din papetarie, birotica, carte, media si IT .

Motivatia celor 850 de angajati Diverta o reprezinta atat placerea de a lucra intr-un mediu dinamic, tanar si provocator cat si placerea de a ajuta clientii sa descopere ultimele lansari in domeniu.

Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati site-ul http://www.diverta.net

Tel: 0724.20.25.03
Email: jobs@diverta.net