COORDONATOR CALL CENTER/ DEPARTAMENT RELATII CU CLIENTII

INTERNATIONAL FINANCIAL SERVICES - IFN SA

16-11-2006 | EXPIRA LA 22-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- promovarea si vinzarea produselor si serviciilor companiei clientilor arondati de conducerea departamentului si clientilor identificati prin mijloace proprii
- mentinerea portofoliului de clienti actuali si fidelizarea acestora
- participarea la pregatirea documentatiei pentru prezentarile companiei
- participarea la solutionarea posibilelor probleme reclamate de clienti sau comercianti
- pregatirea rapoartelor periodice solicitate de superiorul direct
- prezinta avantaj: cunostinte temeinice de tehnici de comunicare
- rezistenta la stres


CERINTE

- studii superioare absolvite sau in curs, cu frecventa redusa
- cel putin 1 an experienta in vanzari (preferabil in vanzari de servicii)
- foarte bune abilitati de comunicare si persuasiune
- flexibilitate si adaptabilitate rapida in relatiile de colaborare cu persoane diferite
- bune abilitati de organizare si coordonare a activitatii proprii
- prezenta agreabila, initiativa, intuitie, dinamism, promptitudine, spirit de echipa
- capacitate de respectare a targetelor si a termenelor de finalizare a lucrarilor
- abilitate de a coordona si organiza echipa din subodine
- capacitate de insusire a cunostiintelor legate de soft, intr-un timp relativ scurt
- limba engleza: nivel avansat
- PC: MS Office


BENEFICII OFERITE

Alaturati-va acum echipei noastre si veti avea oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma internationala de servicii financiare.
Sistem motivant de salarizare.Super


DESCRIEREA FIRMEI

SC INTERNATIONAL FINANCIAL SERVICES - IFN SA is present on the Romanian financial services market for 4 years. During this time our company developed and sold the well known brands ¿Bon Appetit¿ and ¿Bon Cadeau¿. At present we are supplying and administrating CREDIT CARDS for companies and common users like \"Carte Business\" and \"Maxima\". Our products are carefully designed and perfectly tailored on the Romanian consumers needs.