Job expirat
Pentru clientul nostru, companie multinationala din domeniul serviciilor financiare, recrutam o persoana care va avea urmatoarele responsabilitati:
- Intocmeste si prezinta situatii financiare saptamanal catre management, transpuse dupa normele IAS/IFRS;
- Analizeaza si ia decizii de aprobare sau neaprobare a cheltuielilor;
- Revizuieste bugetul pe parcursul anului financiar;
- Realizeaza si trimite catre HQ rapoarte specifice;
- Analizeaza si ia decizia de aprobare sau neaprobare pentru preturile de achizitie;
- Intocmeste si trimite trimestrial raport catre HQ cu numarul angajatilor si dispunerea lor pe departamente;
- Verifica si analizeaza contractele cu bancile creditoare din punctul de vedere al dobanzilor si prezinta situatia presedintelui companiei;
- Face parte din echipa de audit si mentine legatura cu firma de audit;
- Ia decizii si face ajustarile propuse de catre firma de audit.
- Studii economice finalizate;
- Experienta minim 2 ani pe o pozitie similara;
- Cunostinte IAS/IFRS;
- Cunoasterea legislatiei contabile in vigoare;
- Cunostinte PC (pachetul MS Office);
- Buna cunoastere a limbii engleze; Cunoasterea limbii franceze constituie avantaj;
- Capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
- Abilitati de comunicare si relationare.
Clientul nostru ofera un pachet salarial atractiv si oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o companie multinationala.
Fondata in anul 2004, HR SERVICES&SOLUTIONS este o companie care ofera servicii de recrutare si selectie de personal, precum si servicii de executive search, caracterizate prin integritate si confidentialitate depline.
Cheia succesului nostru consta in evaluarea corecta a nevoilor partenerilor nostri si identificarea talentelor de top. Noi cautam lideri care sunt vizionari si care pot conduce oamenii cu pasiune.