CONTABIL SENIOR- experienta in analiza financiara si raportare IFRS

ABC Human Capital

28-02-2009 | EXPIRA LA 06-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie romaneasca de consultanta care asigura management de proiect si asistenta tehnica pentru proiecte internationale finantate de donori internationali, institutii publice nationale si clienti privati.
Punctul forte al companiei este dedicarea pentru furnizarea serviciilor de inalta calitate si solutii profesioniste potrivite nevoilor specifice clientilor.

Clientul nostru doreste sa-si dezvolte colectivul si sa coopteze in echipa sa un specialist in cadrul departamentului financiar- contabil; o persoana bine pregatita teoretic si cu experienta profesionala de minim 3 ani pe pozitia de senior accountant.


RESPONSABILITATI / BENEFICII:

- inregistrarea cronologica a documentelor primare ; -intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, registrului de evidenta fiscala, jurnalelor de TVA ;
- intocmirea balantei de verificare lunare ;
- stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora ;
- intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele ;
- intocmirea si depunerea bilantului contabil ;
- alte situatii financiare specifice activitatii ;
- reprezentarea societatii in fata organelor de control ;
- recuperare TVA;
- depunere declaratii, bilanturi;
- banca, relatia cu banca, efectuare plati etc;
- petty cash book and bank book (separat pentru proiectele in derulare);
- rapoarte financiare (pentru proiecte).

CONSULTANTA FINANCIAR-CONTABILA SI FISCALA

- organizarea departamentului financiar-contabil, a circuitului documentelor si a politicilor financiar-contabile;
- intocmirea cashflow-ului ;
- intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
- elaborarea documentatiei necesare pentru obtinerea de credite, garantii bancare etc;
- analiza situatiilor creantelor si datoriilor;
- Estimari bugetare.


SALARIZARE

1. intocmirea statelor de plata ;
2.stabilirea obligatiilor legate de salarii ;
3.intocmirea declaratiilor aferente salariilor : CAS, somaj, CASS, ITM;
4.intocmirea fiselor fiscale;
5.depunerea declaratiilor.

RESURSE UMANE

1. intocmirea contractelor individuale de munca ;
2. intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca ;
3. intocmirea Registrului general de evidenta a salariatilor ;
4. intocmirea adeverintelor de salariu;
5. intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului;
6. consultanta privind salarizarea.


CERINTE

studii superioare finalizate,
- cunostinte de raportare IFRS,
- cunostinte de limba engleza la un nivel avansat,
- experienta pe o pozitie de senior accountant- constituie avantaj,
- experienta intr-o firma internationala -constutuie avantaj,
- experienta in consolidarea costurilor intre firma mama si firma fiica,
- sa detina certificari IFRS-IAS,
- sa fi participat la cursuri pe teme de TVA.
- persoana organizata, cu spirit de initiativa, corecta si interesata sa se dezvolte profesional.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv (parte fixa+bonus anual+prime+telefon);
- training-uri de specialitate la firma mama;
- posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, profesionista;
- posibilitatea de a lucra in cadrul unei companii solid organizate cu experienta in domeniu.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.