Contabil Sef- companie multinationala (se solicita experinta in domeniul comercial)

ABC Human Capital

01-10-2010 | EXPIRA LA 07-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie multinationala ce realizeaza comert internationa cu cereale, a achizitionat o retea de silozuri pt comertul si depozitarea cerealelor in Romania.

Responsabilitati:
- raspunde de eficienta activitatii economice- asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii;
- conduce si organizeaza activitatea departamentului financiar-contabil;
- supravegheaza contabilitatea;
- analizeaza activitatea economico- financiara a societatii;
- controleaza operatiunile contabile efectuate la nivelul societatii, procedeele de prelucrare utilizate precum si exactitatea datelor contabile furnizate;
- participa la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- asigura respectarea regulilor de intocmire a bilanturilor contabile;
- asigura pastrarea evidentelor justificative, a registrelor si a bilanturilor contabile;
- asigura efectuarea corecta si ritmica a operatiilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii;
- asigura relatiile cu banciile si alte institutii financiare, propune masuri corecte pentru inlaturarea unor situatii fianciare nefavorabile;
- asigura respectarea legislatiei contabile si fiscale;
- intocmeste situatii contabile lunare;
- verifica, analizeaza si certifica soldurile din balanta de verificare;
- intocmeste balanta de verificare, declaratiile de TVA, bilantul, calculul impozitului pe profit;
- pregateste documente pentru deschiderea de conturi si subconturi;
- organizeaza si gestioneaza registrele contabile;
- supravegheaza reconcilierea si inchiderii conturilor;
- asigura desfasurarea in conditii optime a procesului de auditare a situatiilor fianaciare .


CERINTE

- studii superioare in domeniul financiar- contabil;
- cunostinte de limba engleza la nivel avansat (se fac raportari catre firma mama);
- sa probeze o vechime de cel putin 5 ani in domeniu;
- sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric financiar- - contabil de preferinta pe zona comerciala;
- experinta pe exporturi/importuri, rambursari TVA;
- sa aiba cunostinte de raportare financiara- IAS;
- sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar- contabil;
- cunostinte solide de operare PC: pachetul Office;
- cunostinte de operare softuri contabile;
- capacitate de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile;
- buna capacitate decizionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!