CONTABIL SEF

ABC Human Capital

06-04-2011 | EXPIRA LA 06-05-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scopul pozitiei: Asigura managementul intregului sistem de evidenta contabila si raportare financiar contabila, la nivelul companiei, in conformitate cu strategia de business definita si prevederile legale in materie de legislatie contabila, fiscala, raportare financiar contabila si fiscala.
Responsabilitati principale:
1. Defineste, propune spre aprobare, implementeza, monitorizeaza si evalueaza in permanenta sistemul de evidenta contabila, de raportare financiar contabila si fiscala la nível de companie
2. Intocmeste situatiile financiar contabile lunare, trimestriale, semestriale si anuale in conformitate cu politicile contabile aprobate, raportarile fiscale periodice catre autoritatile fiscale si cele specifice catre alte institutii publice si autoritati centrale sau locale
3. Identifica principalele riscuri fiscale in legatura cu activitatile operationale desfasurate la nível de companie, propune solutii de eficientizare si minimizare a riscurilor legate de pozitia fiscala existenta a companiei
4. Defineste, propune spre aprobare si implementeaza structura departamentului financiar contabil, monitorizeaza si evalueaza in permanenta performanta acestui departament
5. Defineste, propune spre aprobare, implementeaza, monitorizeaza si evalueaza procesele operationale si procedurile de lucru specifice departamentului financiar contabil
6. Participa la activitatile de audit financiar contabil extern
7. Reprezinta compania in fata autoritatilor de control fiscal
8. Comunica si colaboreaza cu managementul companiei, cu sefii de departamente, cu personalul operational in legatura cu procesele operationale definite la nível de companie, pentru atingerea obiectivelor stabilite


CERINTE

Expertiza necesara, caracteristicile pozitiei:
1. Capabil / Capabila sa demonstreze expertiza in domeniu pentru companii de retail cu o cifra de afaceri > 10 milioane Euro
Experienta solicitata: Minimum 3 ani pe o functie similara
Alte cerinte tehnice referitoare la profilul angajatului:
1. Cunostinte operare pachetul Microsoft Office
2. Membru C.E.C.C.A.R.
3. Cunostinte solide in domeniul standardelor contabile si de raportare financiar contabila (standarde statutare si IFRS)
4. Experienta in utilizare aplicatiilor integrate de utilizare a resurselor companiei (ERP).


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!