CONTABIL SEF – COMPANIE MULTINATIONALA

Freemarkonsult International

16-10-2008 | EXPIRA LA 22-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea efectuarii inregistrarilor contabile fara erori si conform reglementarilor legal - contabile in vigoare, orientandu-se catre acest scop, derularea si tinerea sub control a activitatilor de control financiar si inspectie;
- Intocmirea in mod corespunzator si la timp a declaratiilor si corespondentelor oficiale si indeplinirea obligatiilor privind toate declaratiile si instiintarile legale ale societatii fata de institutiile oficiale;
- Efectuarea rapoartelor conform legislatiei, raportarii interne a societatii si faptelor; asigurarea finalizarii activitatilor de control intr-un mod corespunzator politicii firmei la controalele externe si interne;
- Inregistrarea tuturor operatiunilor financiare ale societatii in conformitate cu normele si standardele interne ale societatii;
- Controlul conformitatii solicitarilor de plata (al intregului personal al firmei, achizitionarea de materiale si al firmelor subcontractoare) cu regulamentele, contractele si meritelor si avizarea platilor;
- Inregistrarea in contabilitate conform normelor legale in vigoare si a planului general de conturi, verificarea bilanturilor si a balantelor de verificare si intocmirea situatiilor financiare consolidate;
- Activitatile firmei asigurarea raportarii administratiei superioare a rezultatelor de realizare si bugetelor sub lumina scenariilor viitoare si obiectivelor, consolidand proiectiile de venituri si cheltuieli, in baza centrelor de cheltuieli, paralel procedurilor de aplicare a bugetului;
- Desfasurarea de activitati legate de procesul de deschidere, inchidere si de control al punctului de lucru, derularea corespondentei cu institutiile abilitate;
- Pentru a nu da nastere oricaror obligatii legale ce privesc firma, recomandarea masurilor de precautie necesare, aplicarea si efectuarea controalelor pentru realizarea in mod corespunzator tematicii a tuturor drepturilor lucratorilor si
angajatorilor;
- Controlarea la perioade stabilite a santierelor din punctul de vedere al operatiunilor de casa, conform procedurilor legale etc;
- Efectuarea activitatilor legate de administrarea impozitelor in cadrul coordonarii cu Directorul Economic;


CERINTE

- Absolvent studii superioare;
- Cunostinte de limba engleza nivel inalt;
- Experienta minim 3 ani in domeniu;
- Cunostinte CIEL


BENEFICII OFERITE

- salariu motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem companie de consultanta in domeniul resurselor umane, prezenta pe piata romaneasca de profil, din anul 1994.

Nr. operator date cu caracter personal: 6065.