CONTABIL PRIMAR

ABC Human Capital

04-05-2017 | EXPIRA LA 03-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Raspunde de gestionarea corecta a documentelor primarea si evidentierea clara si corecta a miscarii si inregistrarii acestora in contabilitate
- Participa la inventarierea stocurilor si a valorilor materiale din cadrul depozitului
- Activitati de casierie
- Executa, mentine si raspunde de registru de casa
- Verifica executarea facturarii in program
- Verifica notele intrare receptie
- Executa si raspunde de pontaj si evidenta concediilor de odihna in excel
- Realizeaza rapoarte contabile interne catre conducere
- Realizeaza diverse statistici, analize, grafice pe baza documentelor primare
- Urmareste documentele/corespondenta, incasarile, platile, evidenta soldurilor clienti/furnizori
- Efectueaza ordine de plata
- Scanarea si arhivarea electronica a tuturor documentelor intrate sau iesite din firma
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Intocmirea si verificarea altor documente fiscale ( chitante , avize , etc..)
- Incasarea banilor de la clientii
- Efectuarea platilor din casierie.


CERINTE

- studii medii sau superioare;
- experienta in domeniu;
- cunostinte de contabilitate primara;
- cunostinte bune MS office, SAP constituie un avantaj
- cunostinte de utilizare a unui program informatic de gestiune
- abilitati de planificare si organizare
- cunoasterea aparaturii de birou
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor
- Placere si abilitate de a invata lucruri noi.
- Limba engleza nivel mediu-avansat


BENEFICII OFERITE

Va rugam sa transmiteti CV-urile pe adresa elena.gorea@abchumancapital.ro.

Multumim!


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/