Job expirat
- Intocmeste registrul de casa in lei si valuta;
- Inregistreaza deconturile;
- Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor
- Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
- Mentinerea relatiile cu autoritatile
- Colaboreaza din punct de vedere informatic la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale;
- Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi;
- Intocmeste lunar rapoarte de vanzari pe categorii de produse;
- experienta profesionala de minim 3 ani
- experienta in HoReCa / alimentatie publica, comert cu amanuntul, evidenta stocuri
- cunostinte solide de contabilitate (reglemetarile privind activitatea contabila, registru de casa, instrumente de plata, etc.)
- excelente cunostinte operare PC
- limba engleza nivel cel putin mediu
- limba germana constituie avantaj
- atentie la detalii
- corectitudine si loialitate
- rezistenta la stres
In functie de experienta si performanta.