Contabil

RISC Management Grup

21-03-2008 | EXPIRA LA 20-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Înregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile;
- Realizeaz¿ rapoarte zilnice, s¿pt¿mânale si lunare despre situatia contului bancar si situatia fluxului de numerar;
- Intocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale obligatorii pentru bugetul statului, precum si fisele fiscale
anuale;
- Arhivarea in bune conditii a documentelor financiar- contabile;
- Realizeaz¿ situatii financiare;
- Mentine relatia cu banca, cu administratia financiara si cu celelalte institutii din domeniu;
- Intocmirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata);
- Intocmeste situatiile financiare anuale, precum si alte documente solicitate de catre directorul economic;
- Raportarea situatiilor cerute de directorul economic si conducerea societatii;
- Intregistreaza deconturile de cheltuieli lei/valuta;
- Intocmeste ordine de plata si inregistreaza extrasele bancare lei/valuta.


CERINTE

- experienta in contabilitate de cca/minim 1-3 ani
- cunostinte de utilizare ale unuia dintre programele specializate WinMentor, CIEL, Wizcount sau Expert
- experienta evidenta contabila minim 1 an.
- bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
- studii medii de specialitate sau studii superioare financiar- contabile
- cunostinte PC (MS Office
- cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane
- abilitati de organizare si planificare
- meticulozitate si acuratete
- spirit analitic, lucrul in echipa
- seriozitate


BENEFICII OFERITE

- salariu atractiv, negociabil in functie de experienta


DESCRIEREA FIRMEI

RISC Management Grup este o companie noua pe piata romaneasca ce ofera clientilor sai o solutie integrata de back office, respectiv servicii de IT, resurse umane, contabilitate, juridic si administrativ care sa degreveze firmele de costurile si problemele legate de angajari, pregatirea salariatilor, urmarirea efectuarii task-urilor, problemele de logistica (spatii de lucru, calculatoare, echipamente pentru activitatile neproductive ale firmei), etc. Astfel firmele isi vor concentra fortele si resursele exclusiv activitatilor de productie specifice.