Contabil

Freemarkonsult International

29-11-2007 | EXPIRA LA 29-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Indosariaza toate documentele din departamentul financiar contabil
- Arhiveaza toate documentele financiar contabile
- Inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a tuturor operatiunilor patrimoniale, in functie de natura lor, in mod simultan, in conturi corespondente
- Verifica operatiunile de import/export si achizitiile/livrarile intracomunitare de bunuri si servicii
- Tine evidenta facturilor neplatite si asigura plata in termen a acestora
- Intocmirea rapoartelor in conformitate cu solicitarile conducerii companiei
- Completeaza documentele pentru plati furnizori interni, externi, plati bugetare, platile electronice in valuta, borderouri cecuri, precum si alte documente justificative ce pot sa apara
- Intocmeste Registrul de Banca pentru atributiile ce ii revin
- Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie (dispozitii de plata, dispozitii de incasare, chitante etc)
- Intocmeste Registrul de Casa
- Tine legatura cu clientii si furnizorii interni in ceea ce priveste atributiile ce-i revin
- Tine evidenta facturilor neincasate si asigura colectarea in termen a debitelor
- Tine evidenta facturilor neplatite si asigura plata in termen a acestora
- Intocmeste si actualizeaza Registrul de Mijloace Fixe, Registrul cu Asigurari, abonamente, leasing
- Intocmeste necesarul de tichete de masa si le distribuie salariatilor
- Verifica si intocmeste procesele verbale de compensare cu tertii
- Completeaza Registrului Jurnal, Registrului Fiscal, Registrului Inventar precum si alte registre cerute de lege
- Intocmeste reconcilieri periodice ale rulajelor si soldurilor cu partenerii externi
- Alte sarcini necesare pentru a realiza aceste obiective
- Alte rapoarte si situatii legate de activitatea financiar contabila (ex: calcul diferente de curs valutar aferente platilor catre furnizorii externi)


CERINTE

- Studii superioare economice
- Cunostinte de contabilitate si legislatie fiscala a Romaniei
- Experienta intre 1 an si 2 ani de contabilitate primara
- Cunostinte medii de Excel si Word
- Cunostinte medii de limba engleza constituie un avantaj
- Personalitate dinamica, motivata, comunicativa, organizata, analitica
- Loialitate si confidentialitate
- Abilitati pentru lucrul in echipa
- Capacitate de lucru cu termene limita


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem companie de consultanta in domeniul resurselor umane, prezenta pe piata romaneasca de profil, din anul 1994. Puteti aplica direct la oricare dintre ofertele nostre si prin transmiterea CV-ului Dvs. la adresa office@freemarkonsult.com. Nr. operator date cu caracter personal: 6065