Contabil

Freemarkonsult International

24-10-2007 | EXPIRA LA 23-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza departamentul financiar al societatii;
- Raspunde impreuna cu personalul din subordine de organizarea si conducerea contabilitatii;
- Analizeaza activitattea economico-financiara a societatii;
- Intocmeste tabloul de disponibilitati;
- Urmãre¿te legalitatea tuturor documentelor pe care le înregistreazã;
- Înregistreazã toate facturile de vânzare urmãrind ca acestea sã aiba înscrise toate elementele necesare conform legisla¿iei în vigoare;
- Întocme¿te jurnalul de vânzãri;
- Verificã corecta completare a NIR-urilor pe baza facturilor primite de la furnizori;
- Inregistrarea In contabilitate a materiilor prime, materialelor, obiectelor de inventar ¿i mijloacelor fixe;
- Urmãre¿te inregistrarea amortismentului lunar pentru imobilizãrile existente;
- Întocme¿te jurnalul de cumparari;
- Înregistrezã zilnic documentele primite de la casierie;
- Ajutã la ¿inerea eviden¿ei de gestiune la nivel de activitate;
- Colaboreazã cu Biroul Contractãri - Vânzãri în vederea stabilirii necesarului de aprovizionat, pentru a nu perturba procesul de produc¿ie din cauza lipsei materiilor prime ¿i materialelor necesare;
- Urmãre¿te încasãrile informând care este situa¿ia clien¿ilor neîncasa¿i;
- Înregistreazã si verificã documentele emise de catre bancã zilnic sau pe mãsurã ce apar modificãri, generând registrul de bancã;
- Înregistreazã notele de salarii pe baza datelor oferite de departamentul resurse umane – salarizare;
- Urmãre¿te ca ordinele de platã aferente datoriilor pentru salarii sã fie conform ¿tatelor de platã;
- Întocme¿te lunar decontul de TVA pe care il înainteazã spre aprobare ¿i semnare directorului economic;
- Întocme¿te lunar declara¿ia privind obliga¿iile de platã la bugetul de stat ;
- Lunar trebuie sã listeze registrul jurnal, registrul de bancã, registrul de casã, registrul de vânzãri, registrul de cumpãrãri si balan¿a de verificare;
- Realizeaza raportari catre conducerea firmei;
- Se informeaza permanent cu privire la legislatia in vigoare;
- Informeaza conducerea cu privire la modificarile legislatiei referitoare la activitatea departamentului pe care il conduce.


CERINTE

-Absolvent studii superioare de profil;
- Minim 3-5 ani experienta intr-o pozitie similara;
- Capacitate foarte buna de planificare si organizare a activitatilor;
- Experienta in conducerea unei echipe;
- Experienta in comert si productie;
- Abilitati de operare pe calculator;
- Abilitati de comunicare foarte bune;
- Abilitati de conducere, dezvoltate, planificare si organizare.


BENEFICII OFERITE

- Salariu motivant;
- Telefon;
- Lucrul in cadrul unei echipe tinere.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem companie de consultanta in domeniul resurselor umane, prezenta pe piata romaneasca de profil, din anul 1994.
Nr. operator date cu caracter personal: 6065