Job expirat
- Coordoneaza departamentul financiar al societatii;
- Raspunde impreuna cu personalul din subordine de organizarea si conducerea contabilitatii;
- Analizeaza activitattea economico-financiara a societatii;
- Intocmeste tabloul de disponibilitati;
- Urmãre¿te legalitatea tuturor documentelor pe care le înregistreazã;
- Înregistreazã toate facturile de vânzare urmãrind ca acestea sã aiba înscrise toate elementele necesare conform legisla¿iei în vigoare;
- Întocme¿te jurnalul de vânzãri;
- Verificã corecta completare a NIR-urilor pe baza facturilor primite de la furnizori;
- Inregistrarea In contabilitate a materiilor prime, materialelor, obiectelor de inventar ¿i mijloacelor fixe;
- Urmãre¿te inregistrarea amortismentului lunar pentru imobilizãrile existente;
- Întocme¿te jurnalul de cumparari;
- Înregistrezã zilnic documentele primite de la casierie;
- Ajutã la ¿inerea eviden¿ei de gestiune la nivel de activitate;
- Colaboreazã cu Biroul Contractãri - Vânzãri în vederea stabilirii necesarului de aprovizionat, pentru a nu perturba procesul de produc¿ie din cauza lipsei materiilor prime ¿i materialelor necesare;
- Urmãre¿te încasãrile informând care este situa¿ia clien¿ilor neîncasa¿i;
- Înregistreazã si verificã documentele emise de catre bancã zilnic sau pe mãsurã ce apar modificãri, generând registrul de bancã;
- Înregistreazã notele de salarii pe baza datelor oferite de departamentul resurse umane – salarizare;
- Urmãre¿te ca ordinele de platã aferente datoriilor pentru salarii sã fie conform ¿tatelor de platã;
- Întocme¿te lunar decontul de TVA pe care il înainteazã spre aprobare ¿i semnare directorului economic;
- Întocme¿te lunar declara¿ia privind obliga¿iile de platã la bugetul de stat ;
- Lunar trebuie sã listeze registrul jurnal, registrul de bancã, registrul de casã, registrul de vânzãri, registrul de cumpãrãri si balan¿a de verificare;
- Realizeaza raportari catre conducerea firmei;
- Se informeaza permanent cu privire la legislatia in vigoare;
- Informeaza conducerea cu privire la modificarile legislatiei referitoare la activitatea departamentului pe care il conduce.
-Absolvent studii superioare de profil;
- Minim 3-5 ani experienta intr-o pozitie similara;
- Capacitate foarte buna de planificare si organizare a activitatilor;
- Experienta in conducerea unei echipe;
- Experienta in comert si productie;
- Abilitati de operare pe calculator;
- Abilitati de comunicare foarte bune;
- Abilitati de conducere, dezvoltate, planificare si organizare.
- Salariu motivant;
- Telefon;
- Lucrul in cadrul unei echipe tinere.
Suntem companie de consultanta in domeniul resurselor umane, prezenta pe piata romaneasca de profil, din anul 1994.
Nr. operator date cu caracter personal: 6065