Job expirat
- Înregistrează toate tranzacţiile financiare
- Verifică şi menţine toate informaţiile de contabilitate primite de la magazine
- Realizează situaţii financiare
- Realizează rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare despre situaţia contului bancar şi situaţia fluxului de numerar
- Intocmeste declaratiile lunare / trimestriale obligatorii
si fisele fiscale
- Inregistreaza salariile in sistemul de contabilitate
- Transfera salariile in conturile angajatilor
- Calculeaza salariile pentru angajatii companiei si asigura procesul de salarizare folosind un soft corespunzator
- Studii superioare (de preferat in contabilitate sau financiar)
- Experienta: minim 1 - 2 ani
- Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane
- Bune cunostinte PC
- Abilitati de organizare si planificare
- Meticulozitate si acuratete
pachet salarial motivant si un mediu de lucru deosebit
recrutare si selectie de personal