Contabil

Plus HR Solutions

22-03-2006 | EXPIRA LA 23-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Înregistrează toate tranzacţiile financiare

- Verifică şi menţine toate informaţiile de contabilitate primite de la magazine

- Realizează situaţii financiare

- Realizează rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare despre situaţia contului bancar şi situaţia fluxului de numerar

- Intocmeste declaratiile lunare / trimestriale obligatorii
si fisele fiscale

- Inregistreaza salariile in sistemul de contabilitate

- Transfera salariile in conturile angajatilor

- Calculeaza salariile pentru angajatii companiei si asigura procesul de salarizare folosind un soft corespunzator


CERINTE

- Studii superioare (de preferat in contabilitate sau financiar)

- Experienta: minim 1 - 2 ani

- Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane

- Bune cunostinte PC

- Abilitati de organizare si planificare

- Meticulozitate si acuratete


BENEFICII OFERITE

pachet salarial motivant si un mediu de lucru deosebit


DESCRIEREA FIRMEI

recrutare si selectie de personal