CONTABIL

CODECS

28-09-2007 | EXPIRA LA 28-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contabilul va raporta Managerului Serviciului Contabilitate si va realiza operatiuni contabile complexe privind monitorizarea si administrarea bugetelor Centrelor Regionale, inregistrari, raportari si situatii contabile curente.

Responsabilitatile postului:

- Actualizeaza inregistrarile privind situatiile bugetare privind Centrele Regionale si comunica atat cu reprezentantii acestor centre, cat si cu directorul financiar administrativ in vederea corelarii BVC corespunzator Centrelor Regionale.
- Prelucreaza documentele fiscale ale Centrelor Regionale cu ajutorul programului specializat;
- Pastreaza si actualizeaza soldul numerar
- Actualizeaza si verifica Registrul de Casa
- Prelucreaza extrasele de cont
- Este responsabil de administrarea si verificarea conturilor de clienti, debitori, a conturilor curente, conturilor privind dobanzile si a contului de avansuri de trezorerie;


CERINTE

- Experienta minima 3 ani activitate contabila;
- Cunoasterea legislatiei in domeniul contabil
- Studii superioare de specialitate;
- Flexibilitate si dorinta de dezvoltare;
- Abilitati de comunicare;


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant, posibilitati de evolutie profesionala, beneficii in conformitate cu politica companiei (bonuri de masa si servicii medicale)

Toate solicitarile vor fi tratate cu stricta confidentialitate.
Vor fi contactate numai persoanele selectate.


DESCRIEREA FIRMEI

CODECS este o organiza¿ie nonguvernamental¿ creata in 1993 cu sprijinul Know How Fund din Marea Britanie ¿i al Funda¿iei Romane pentru Democra¿ie.
Ca r¿spuns la evolu¿ia mediului economic românesc ¿i din dorin¿a de a satisface necesit¿¿ile de instruire a personalului din cadrul organiza¿iilor, CODECS a dezvoltat noi produse - programe de instruire personalizate ¿i consultan¿¿ managerial¿. Programele de training sunt modelate astfel încât s¿ se adapteze nevoilor organiza¿iilor, atât prin con¿inut ¿i metode de înv¿¿are, cât ¿i prin adaptarea gradului de dificultate al conceptelor la nivelul de preg¿tire al participan¿ilor, procesul de înv¿¿are bazându-se pe parteneriat.