Economist

sevacon

22-10-2015 | EXPIRA LA 21-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Societate de constructii si depozit materiale de contructii, angajeaza economist cu experinta, pentru sediul din Mogosoaia.

-inregistreaza in contabilitate facturile primite de la furnizori (utilitati, servicii, marfa, etc), conform procedurilor interne, cu alocarea cheltuielilor pe centre de cost si pe perioadele de referinta;
-emite avize, facturi, urmareste comenzile clientilor, asociaza documentele, genereaza si transmite facturile si situatiile catre clienti;
-inregistreaza incasari/plati;
-casierie - lucru cu casa de marcat, P.O.S.;
-opereaza extrasele bancare-incasari si plati (lei/valuta);
-tine evidenta deconturilor angajatilor si inregistreaza toate documentele insotitoare ale acestora;
-intocmeste periodic situatii privind clientii neincasati si transmite informari catre persoanele responsabile cu recuperarea debitelor;
-gestiunea materialelor de constructii din depozit, participa la inventarierile periodice si efectueaza confirmari de sold cu partenerii, ori de cate ori este necesar;
-participa la intocmirea situatiilor contabile lunare/semestriale/anuale;
-efectueaza operatii de descarcare cheltuieli/venituri in avans si intocmeste situatii pentru verificarea lunara a soldurilor conturilor;
-inregistreaza in contabilitate amortizarea imobilizarilor;
-raspunde de arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor pe care le opereaza;
-se ocupa de verificarea tuturor consumurilor specifice activitatilor societatii;
-are in vedere contactare clienti, punctare fise, ofera raspuns oricaror solicitari de natura financiar-contabila primite de la client;
-inregistreaza contracte, acte aditionale, alte documente clienti si furnizori;
-solicita/verifica documentele semnate cu clientii in original (PV, contracte, acte aditionale)
-alte atributii din fisa postului;


CERINTE

Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate A.S.E

• Cunostinte obligatorii:
- experienta profesionala in domeniul contabil de minim 2 ani
- cunoastere MS-Office (excel, word, internet);
- experienta de lucru in programul informatic de contabilitate SAGA

• Cunostinte ce constituie avantaj:
-cunoasterea limbii engleze;
-cunoasterea legislatiei financiar contabila si fiscalitate;
-persoana autodidacta, prompta, organizata, punctuala;
-seriozitate, initiativa si atitudine pozitiva;
-abilitati de planificare, coordonare si organizare (autonomie proprie);
-abilitati de comunicare si relationare;
- abilitati multitasking si capacitate de lucru in echipa (sincer, dispus la colaborare);
-atentie sporita la detalii, meticulozitate, acuratete, dinamism si eficienţă;
-cunostinte avansate operare PC (Adobe, Word, Excel -cunostinte dovedite in proba practica)


BENEFICII OFERITE

Venit fix lunar 600-800 euro (salariu negociabil in functie de studii, experienta, eficienta)
-tichete de masa
-decontare transport (din Bucuresti sau zonele limitrofe)
-Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesionala, decontate de companie


DESCRIEREA FIRMEI

Societate de constructii