Job expirat
• Inreagistreaza toate operatiunilie contabile aferente activitatii punctelor de lucru, verifica documentele atasate (deconturi, ordine de deplasare, foi de parcurs), semnaleaza spre corectie neexistenta lor sau completarea lor gresita
• Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale, pe baza documentelor justificative primite;
• Efectueaza inregistrarea contabila, delimitand corect cheltuielile deductibile si cele nedeductibile;
• Verifica componenta si soldurile anumitor conturi;
• Asigura intocmirea si arhivarea registrelor de casa si a documentelor, conform cu legislatia in vigoare;
• Comunica cu punctele de lucru referitor la toate activitatile mai sus descrise;
• Asigura alte activitati necesare in activitatea departamentului financiar;
• Angajarea se face initial pe perioada determinata, cu posibilitatea de prelungire;
Absolvent facultate ASE;
• Cunostiinte contabilitate si Excel;
• Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;
• Gandire analitica;
• Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
• Determinare;
• Dorinta de perfectionare continua.
• Experienta minim 3 ani.
• Limba engleza – nivel mediu/avansat;
Easy Asset Management este o Institutie Financiara Nebancara fondata in anul 2005, iar in prezent este unul dintre liderii de piata in industria de micro-credite.
Easy Asset Management a dezvoltat cu succes business-ul sau in afara tarii si in 2009, a intrat pe piata din Ucraina sub denumirea de ICredit. In 2011, expansiunea a continuat cu deschiderea birourilor din Romania, urmand Polonia in anul 2013.
Misiunea ICredit este aceea de a construi relatii profesionale, de lunga durata, cu angajatii, clientii si partenerii sai - relatii bazate pe incredere, profesionalism si respect reciproc.
Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unui nou angajat pentru pozitia Inspector Resurse Umane.