Job expirat
Responsibilities:
Direct consumer contact through phone, letters, e-mail, face-to-face
-Contacts concerning product enquiries, consumer promotions inquiries, consumer complaints, other activities specific to Consumer Service Department
-Support in editing/updating the Product Knowledge Templates
-Ensure correct and trustful answers to the consumers inquiries, suggestions, complaints, according to corporate policies and branding
-Handling consumer direct marketing activities
-Support in sampling activities
- University degree
- Consumer oriented, warm and professional
- Presentation abilities
- Team player, eager to learn, hardworking, flexible, loyal
- PC literate and able to use modern communication technology
- English proficient
As a result of your efforts, you will be offered a stimulating benefits package and you will be part of a professional team in a friendly and challenging working environment.
Compania elvetian¿ Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a fost fondat¿ în anul 1866 de c¿tre Henri Nestlé si este ast¿zi cea mai mare companie de produse alimentare din lume, cu aproximativ 253.000 angajati si 511 unit¿ti operationale în aproape fiecare tar¿ a lumii. Nestlé a p¿truns pe piata româneasc¿ în 1995, în momentul de fat¿ având peste 600 de angajati: 350 la fabrica din Timisoara si 250 la sediul din Bucuresti. Angajamentul Nestlé este de a asigura cea mai bun¿ nutritie posibil¿ pe parcursul întregii zile, pe parcursul întregii vieti si în întreaga lume, având la baz¿ principiul
\"Good Food, Good Life\".