Consultant Vanzari - Telesales /Transporturi

OPTIMUS TRANSPORT SRL

10-03-2015 | EXPIRA LA 14-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-identificarea si contactarea clientilor potentiali in piata;
- intretinerea si dezvoltarea portofoliului existent, identificarea corecta a nevoii clientului si oferirea solutiei optime;
- promovarea constanta a produselor si serviciilor firmei;
- intocmirea de analize si rapoarte periodice;
- efectuarea unui volum de minim 30 de apeluri/zi.
-Negocierea si semnarea contractelor comerciale
-Implementarea strategiei de vanzari pe zona alocata;
-Urmareste atingerea obiectivelor si targetelor
-Creşterea volumului de vânzări şi recuperarea creanţelor
-Obţinerea de informaţii relevante din piaţă (cerere, preţuri, condiţii tehnice, nevoia de produse noi, politică de vânzări şi marketing, concurenţă)
-Realizarea obiectivelor in zona alocata
-Ofera consultanta si informatii legate de produsele comercializate de compania noastra .
-Periodic se ocupa de preluarea comenzilor si efectuarea rezervarilor on-line.


CERINTE

Studii universitare in curs sau terminate ,
- Cunoașterea la nivel avansat a limbii engleze obligatoriu ( maghiara,bulgara ,germana , franceza constituie un avantaj)
- Bune cunoștințe de MS Excel și operare calculator
- Abilități de comunicare, negociere și muncă în echipă
-Cunostinte de geografie a Europei minime
-Persoana serioasa si organizata , punctuala .
- Persoană dornică de dezvoltare personală și profesională
- Abilitati comerciale, organizare si planificare, negociere, supervizare;
- Determinare, simt de organizare si planificare in activitatea sa;
- Disponibilitate la program prelungit si lucrul in weekend.
- Orientare catre client si catre rezultate;
-Dorinta de a se perfectiona in domeniul vanzarilor
-Dorinta de a invata lucruri noi .
-Dorinta de a se perfectiona si de a imbunatati activitatea din cadrul firmei .
-Persoana loiala cu initiativa si implicare activa .
-Experienta nu este obligatorie.


BENEFICII OFERITE

-Trainning-uri de specialitate
- posibilitatea dezvoltarii si perfectionarii profesionale alaturi de o echipa tanara si dinamica;
- oportunitatea dezvoltarii unei cariere de succes in vanzari;
- domeniu de activitate dinamic si provocator;
-pachet salarial functie de rezultate(salariu fix+comision+bonus echipa)
-telefon mobil
- prime de sarbatori : Paste , Craciun , Revelion .
-Al 13 – lea salariu .


DESCRIEREA FIRMEI

Activând pe piață din anul 2010, firma Optimus Transport operează în domeniul serviciilor anexe transporturilor internaționale de mărfuri. Factorul ce ne ajută să creștem de la an la an și ceea ce ne deosebește pe noi, Optimus Transport, de competitorii noștri este calitatea serviciilor și bonitatea pe care clienții ne-o acordă dupムce se întemeiaz㠃o colaborare mai puternică între noi.

Cheia succesului până în momentul de faţă constă în serviabilitatea de care dăm dovadă, promptitudinea de răspuns din momentul solicitării, consultanţa pe care le-o oferim clienţilor, disponibilitatea prin suport tehnic 24-7 şi nu în ultimul rând, amabilitatea.

Prin serviciul de rezervare feribot Optimus Transport, pe lângă asigurarea biletului feribot, clienţii îşi asigură şi liniştea că vor beneficia de servicii de cea mai înaltă calitate, iar partea aceasta a programului de transport – tranzitul maritim, este în siguranţă, scăpând astfel de o grijă în plus.