CONSULTANT VANZARI

eMAG.ro

04-10-2008 | EXPIRA LA 10-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- procesarea comenzilor primite de la clienti (prin fax/mail/telefonic) ;
- furnizarea de informatii despre produsele disponibile sau despre ofertele promotionale;
- acordarea de servicii de consultanta clientilor in vederea achizitionarii produselor companiei;
- promovarea produselor din oferta eMAG, in concordanta cu nevoile clientului;
- mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste echipamentele livrate pentru obtinerea unui feedback permanent; fidelizarea clientilor.


CERINTE

- studii superioare (absolvent sau in curs);
- cunostinte tehnice: IT nivel mediu;
- operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet)
- limba engleza: nivel mediu/avansat.

CONSTITUIE UN AVANTAJ:

- minim 1 an experienta pe un post similar;
- cursuri in domeniul tehnicilor de vanzare sau de comunicare.

APTITUDINI:
- capacitatea de a asimilia rapid noi cunostinte de natura tehnica, de a invata sa utilizeze software de tip ERP;
- bune abilitati de comunicare
- viteza de reactie
- autocontrol
- rabdare
- gandire logica, structurata.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei sase ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. Anul acesta, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.