CONSULTANT SUPORT TEHNIC

RTC HOLDING

22-06-2007 | EXPIRA LA 22-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea problemelor de la client
- Obtinerea de informatii suplimentare privind problemele reclamate de catre clienti, atunci cand este cazul
- Rezolvarea problemelor reclamate de client prin testari in aplicatii a problemelor/bugurilor raportate, configurari ale aplicatiei.
- Realocarea problemelor c¿tre persoanele responsabile
- Escaladarea problemelor
- Raportarea orelor lucrate pe task-uri si proiecte.


CERINTE

- Studii universitare finalizate
- Experienta profesionala: Solu¿ii software ERP si non-ERP (Consultanta implementare, Suport Tehnic) – minim 1 an
- Fire sociabila, deschisa
- Aten¿ie acodat¿ detaliilor
- Capacitate de sinteza
- Capacitatea de a înv¿¿a rapid modul de utilizare a aplica¿iilor software de tip ERP
- Capacitate de identificare si percepere corecta a problemelor clientilor
- Capacitatea de a rezolva rapid probleme
- Capacitate de lucru in situatii de criza


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial motivant;
-Bonusuri in functie de realizari;
-Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice);
-Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant.


DESCRIEREA FIRMEI

Dupa o perioada de expansiune puternica pe mai multe segmente de piata in 2005, Grupul RTC s-a concentrat, in 2006, pe consolidare si crestere organica.
Incepand de anul acesta, RTC Holding functioneaza intr-o noua structura organizatorica: 10 divizii puternice, cu o forta mai mare de actiune si cu o dinamica deosebita. Fiecare din cele 11 divizii are un management propriu si o strategie clara de dezvoltare; diviziile sunt conduse de un Presedinte si mai multi vicepresedinti, ce au ca suport un staff specializat pe mai multe domenii de expertiza.