Consultant Suport Aplicatii Software

TeamNet International S.A

11-08-2008 | EXPIRA LA 17-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Cunoaste proiectele de suport cu care este responsabil
-Asigura suport tehnic de nivel II
-Analizeaza cererea, monitorizeaza si raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele aflate in suport
-Asigura ca toate cererile de suport sunt tratate ¿n mod eficient ¿i cu promptitudine, ¿n conformitate cu Service Level Agreement-ul
-Idenifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
-Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport
-Asigura suport atat reactiv cat si proactiv


CERINTE

Experienta in utilizare aplicatii software ERP, CRM, Payroll
Cunostinte SQL avansate
Abilitati analiza
Abilitate rezolvare probleme
Planificare & management
Comunicare & lucru in echipa
Orientat spre satisfactia clientului


DESCRIEREA FIRMEI

TeamNet International, companie de dezvoltare software cu peste 7 ani de experienta si 200 de specialisti, membri ai grupului Asesoft, parteneri Oracle, parteneri Gold Microsoft, certificati ISO 9001:2000.

TeamNet este orientata spre perfectionarea continua a membrilor sai.
Dezvoltarea personala si profesionala a membrilor TeamNet este o valoare importanta a culturii noastre organizationale.Membrii TeamNet sunt instruiti permanent pentru a fi la curent cu cele mai noi tehnologii IT.

Scopul nostru este sa oferim solutii IT, folosind cele mai noi tehnologii pentru imbunatatirea productivitatea, eficienta si performanta afacerii clientilor nostri.