CONSULTANT SERVICII CLIENTI

eMAG.ro

28-09-2008 | EXPIRA LA 04-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Solutioneaza reclamatiile clientilor tinanad cont de interesele acestora si cu respectarea regulamentelor si procedurilor interne ale companiei.
- Ofera alternative la problemele reclamate de clienti.
- Urmareste promotiile si noutatile aparute pe site-ul companiei si trimite informari catre echipa showroom-ului.
- Aproba si realizeaza operatiunile de stornare, anulare facturi, avize retur marfa pentru clientii showroom-ului.
- Ofera asistenta echipei showroom-ului in vederea imbunatatirii relatiilor cu clientii.
- Realizeaza rapoarte cu privire la activitatea desfasurata.


CERINTE

Cunostinte:
- Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet, MS Windows)
- Buna cunoastere a site-ului eMAG si a functionalitatilor lui
- Utilizarea software de tip ERP
- Tehnici de comunicare: nivel avansat
- Limba engleza: nivel mediu

Aptitudini:

- Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala
- Orientare catre client
- Asculta si empatizeaza cu nevoile clientului
- Anticipeaza si identifica nevoile clientilor
- Bun organizator
- Gandire logica, structurata, analitica,
- Spontaneitate
- Atitudine proactiva.
- Capacitatea de a clarifica mesajul clientului;
- Rabdare;
- Auto control.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei sase ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. Anul acesta, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.