Consultant SAP FI si/sau CO

INTEGRATOR

01-07-2010 | EXPIRA LA 07-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Suntem in cautarea unui consultant in domeniul SAP FI/CO care sa se alature echipei noastre. Oferim oportunitatea de a lucra pe proiecte de implementare solutii SAP si posibilitatea dobandirii unor cunostinte si competente noi.

RESPONSABILITATI:

- Captare, modelare FI/CO;
- Elaborare documentatie Analiza Economica modul FI/CO;
- Elaborare arhitectura aplicatie (Specificatie Tehnica) modul FI/CO;
- Intocmire specificatie tehnica modul FI/CO;
- Captarea si analiza proceselor business si definirea lor din punct de vedere FI/CO;
- Configurare sistem pentru procesele de business specifice activitatii;
- Realizare specificatii pentru conversie de date (statice si dinamice);
- Analiza si optimizarea datelor din sistemul sursa, realizare programe de incarcare in sistemul SAP, migrarea datelor in sistemul SAP (incarcare in masa centre de cost, centre de profit, comenzi interne, marci personal, etc.);
- Creare profile de autorizare;
- Analiza integrare cu celelalte module SAP;
- Suport activitati inchidere luna FI/CO (introducere/aprobare/transfer pontaje, transfer costuri, actualizare ierarhie centre de cost, comenzi interne,etc);
- Configurare si testare functionalitati la nivel unitar si integrat;
- Elaborare specificatii tehnice dezvoltari ABAP necesare;
- Realizare proceduri operare sistem pentru solutia implementata;
- Elaborare si testare scenarii unitare si integrate pentru modul FI/CO;
- Propune solutii alternative de implementare si argumenteaza propunerile;
- Pregatire sistem pentru operare productiva;
- Go live si suport pentru sistemul productiv si asistenta operare mediu productiv.


CERINTE

Tehnice:


- Pregatire superioara in domeniul managementului financiar si/sau in domeniul contabil si cunostinte solide privind gestiunea financiara;
- Experienta in planificarea, raportarea si monitorizarea proceselor intr-o organizatie;
- Experienta in planificarea si controlul costurilor;
- Experienta in lucrul cu centre de cost, centre de profit, analiza profitabilitatii, comenzi interne, etc;
- Experienta in coordonarea operatiunilor logistice, corelate cu strategia de optimizare a costurilor;
- Capacitatea de analiza a problemelor legate de produse, costuri, productie, etc.;
- Experienta practica instrumente SAP: LSMW-uri, SAP Querry;
- Cunostinte si experienta de integrare cu modulele SAP: SD, MM, PP (obligatoriu);
- Alte cunostinte module SAP: WMS, IM, PP, PM constituie un avantaj;
- Experienta practica in reporting (ReportWriter/Report Painter).

Alte cerinte :

- Abilitati de intelegere, analiza si optimizare a proceselor business;
- Excelente abilitati de comunicare si de rezolvare a conflictelor;
- Spirit de echipa, responsabilitate, respectare termene;
- Disponibilitate deplasari in tara;
- Rigurozitate in urmarirea obiectivelor fixate;
- Limba engleza obligatoriu.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru profesionist;
- Plan de dezvoltare individuala.


DESCRIEREA FIRMEI

INTEGRATOR este leader in consultanta de business managament. Este o companie dinamica, in care ideile si valorile sint apreciate si initiativele incurajate.

Solutiile noastre inovatoare permit clientilor companiei sa gestioneze intregul lant de creare a valorii si sa-si adapteze dinamic procesele economice si sistemele la cerintele schimbatoare ale pietei si competitiei la nivel international.

Intreaga noastra activitate ??? servicii de consultanta, implementare, parteneriate, dezvoltare de instrumente informatice si metodologii ??? are in centrul sau preocuparea noastra constanta de a stimula crearea de valoare in interiorul organizatiilor clientilor, prin oferirea de solutii inovatoare si eficiente pentru managementul intregii valori create de companie.