02-02-2007 | EXPIRA LA 08-02-2007
Job expirat
In aceasta perioada suntem in cautarea de profesionisti talentati pentru extinderea echipei noastre din Bucuresti.
Rolurile noilor membri ai echipei noastre vor consta in:
- Coordonarea si participarea la procese de selectie si recrutare de personal.
- Asistarea clientilor noastri in implementarea de politici si proceduri de resurse umane.
Responsabilitati:
- Managementul proceselor de recrutare;
- Comunicare legata de activitatea de recrutare, selectie candidaturi, realizare de interviuri de recrutare;
- Realizarea de analize-diagnostic organizationale;
- Definirea de politici, proceduri si instrumente de management a resurselor umane pentru clientii nostri;
- Asistarea clientilor nostri in implementarea noilor instrumente de management a resurselor umane.
Candidatul ideal va avea profilul urmator:
- Minim 3 ani de experienta in domeniul resurselor umane;
- Experienta relevanta in domeniul recrutarii de personal, pentru pozitii de management si operative. Stapanirea de tehnici de evaluare a personalului.
- Participant activ la implementarea unor politici sau proceduri de management a resurselor umane;
- Stapanirea limbilor franceza si engleza;
- Disponibilitate pentru un program prelungit si pentru deplasari in tara;
- Experienta in consultanta precum si experienta de lucru in mediu international constituie avantaje.
iQuest Consulting este o firma de consultanta specializata in managementul resurselor umane.
Cu birouri in mai multe tari europene, viziunea noastra este de a deveni o companie de referinta a pietei de consultanta.