CONSULTANT RECLAMATII SI SESIZARI CLIENTI

eMAG.ro

04-10-2009 | EXPIRA LA 10-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Solutioneaza reclamatiile clientilor tinanad cont de interesele acestora si cu respectarea regulamentelor si procedurilor interne ale companiei;
-Ofera alternative la problemele reclamate de clienti;
-Asigura interfata cu clientii in showroom-ul si service-ul eMAG pentru solutionarea diferitelor reclamatii ale clientilor;
-Realizeaza rapoarte cu privire la activitatea desfasurata;
-Centralizeaza feed-back-ul clientilor si il transmite catre departamentele interesate.


CERINTE

Cunostinte:
- Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet, MS Windows);
- Buna cunoastere a site-ului eMAG si a functionalitatilor lui;
- Utilizarea software de tip ERP;
- Tehnici de comunicare ( nivel avansat );
- Limba engleza ( nivel mediu);

Aptitudini:
- Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala;
- Orientare catre client;
- Asculta si empatizeaza cu nevoile clientului;
- Anticipeaza si identifica nevoile clientilor;
- Bun organizator;
- Gandire logica, structurata, analitica;
- Spontaneitate;
- Atitudine proactiva;
- Capacitatea de a clarifica mesajul clientului;
- Rabdare;
- Auto control;


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- pachet salarial motivant;
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala;
- oportunitati de dezvoltare a carierei;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online.

In cei opt ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. In anul 2007, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.