CONSULTANT PRESALES

HR Consultanta

12-09-2007 | EXPIRA LA 12-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Realizarea de prezent¿ri referitoare la modulele si beneficiile sistemului
- Realizarea de demonstratii ale functionalit¿tilor
- Suport pentru forta de vânz¿ri cu informatii referitoare
- R¿spunsul la solicit¿rile clientilor pentru informatii si suport pentru participarea la licitatii
- Calificare de prospecti
- Analiza sistemelor informatice complexe
- Elaborare oferte tehnice, cotatii
- ofera consultanta tehnica clientilor interesati de solutiile companiei
- intocmeste documentatiile cu arhitectura si configuratia (componentele) solutiilor propuse clientilor.
- intocmeste documentatia de prezentare a functionalitatii solutiilor propuse clientilor
- sustine prezentari de natura tehnica pentru clientii companiei in Centrul de Solutii sau la sediul clientului.
- participarea la scrierea de documentatie tip: "Caiet de sarcini", "Request for proposal";
- intocmirea de documente tip: "Business case", "oferta financiara preliminara", etc;
- intocmirea chestionarelor specifice fazei de analiza, specificatiilor functionale de detalii;


CERINTE

Peste 3 ani de experient¿ într-un post similar sau intr-un post de consultanta
- Studii de informatic¿, matematic¿, informatic¿ comercial¿
- Cunostinte avansate de limba englez¿
- Experient¿ în domeniul platformelor tehnologice de integrare si a aplicatiilor de business intelligence,
- Experienta în cadrul proiectelor si / sau experienta în managementul de proiect constituie un avantaj
- Capacitatea de a prezenta procese si functionalit¿ti într-un mod simplu si inteligibil
- Capacitatea de a actiona individual, precum si de a lucra în echip¿
- Orientare c¿tre clienti, lucrul în echip¿ si dezvoltarea continu¿.
- Competente de vânz¿ri: strategic business focus; capacit¿ti de comunicare oral¿ si scris¿; orientare c¿tre rezultate; dedicarea pentru calitate
- Abilit¿¿i de negociere si interrela¿ionare


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial motivant;
-Bonusuri in functie de realizari;
-Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice);
-Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant.


DESCRIEREA FIRMEI

DESCRIEREA COMPANIEI SAU A JOBULUI:
Peste 300 de specialisti imbina experienta de business cu cele mai performante aplicatii si servicii IT pentru a oferi clientului sisteme bazate pe solutii consacrate si customizate pentru specificul si nevoile sale.

Serviciile oferite pot fi integrate in pachete complexe de solutii « la cheie », care se implementeaza dupa o analiza atenta a obiectivelor si cerintelor de nivel inalt ale Clientului.

Sistec-SBsol isi propune sa ofere clientilor sai o gama completa de solutii informatice pentru afaceri si servicii la standarde inalte de calitate, asigurate de o echipa competenta si motivata.

In momentul de fata, prin serviciile si solutiile oferite, Sistec-SBsol acopera tot ce inseamna solutii si servicii IT.

Cu sediul in Bucuresti si un centru regional la Cluj, Sistec-SBsol are arie de acoperire nationala, prin filialele din principalele orase ale tarii.

Principalele parteneriate: Microsoft Gold Certified Partner, HP Prefferd Partner, SAP, IBM, abas Software Germania, CAS Software Germania, Infomatix Ungaria, Fujitsu Siemens, Delta, Planet, Molex, Supermicro.
(Pentru mai multe informatii: www.sistec-sbsol.ro)