Consultant & Planificator Financiar - Bucuresti

Confidential

27-03-2016 | EXPIRA LA 26-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

ACTIVITATEA TA presupune sa aduci un plus in viata oamenilor si sa ii ajuti sa isi atinga o parte din obiectivele personale importante pentru viitorul lor. Iata cateva exemple:
• Cum sa cumpere locuinta de vis, in conditii cat mai avantajoase, sau sa inchida un credit ipotecar cu 7-10 ani mai devreme
• Sa recupereze o parte din taxele pe care le platesc la stat
• Cum sa aibe o vacanta in plus anual
• Sa le asigure copiilor lor un viitor cat mai sigur
• Planuri pentru o stabilitate si o siguranta financiara buna (venit pasiv)
• Cum sa se retraga din activitate cu 15 - 20 de ani mai devreme decat in mod normal
• Cum sa-si investeasca cat mai eficient resursele financiare, la cele mai bune randamente de pe piata


CERINTE

CUM faci aceste lucruri? Iti oferim pregatire gratuita:
1. TRAINING-uri introductive:
Beneficiezi de o sesiune de TRAINING-ON-THE-JOB de la zero, care va dura 12 saptamani (baza, dezvoltare, profesie, produse, etc.), indiferent ca ai sau nu cunostinte despre finante personale si economie, vei fi invatat tot ce trebuie sa stii despre comunicare, cum sa relationezi cu oamenii optim si bineinteles lucruri practice despre domeniul financiar (individual, dar si in grup).
2. TRAINING-uri de Management (pentru colegii cu potential mare, care au dovedit acest lucru prin rezultate foarte bune):
Ai oportunitatea apoi sa intri in ACADEMIA DE MANAGEMENT, o sesiune de 9 saptamani de training-uri axate pe management strategic, crestereproductivitate, team & time management, setare obiective, scalare,modelare, etc., la care vor participa colegii cu potential selectati pentru pozitii de management.

*********************************************************************
JOB-ul presupune lucru INDEPENDENT ca si timp & spatiu: poti avea intalniri cu echipa din care faci parte si clientii tai, la orele stabilite decomun acord, la birou sau in alte spatii pe care le consideri productive. Nu te vom restrictiona ca si timp sau spatiu: esti 100% independent!
TIMP NECESAR:
1) PART-TIME: pentru eficienta, recomandam sa aloci aproximativ 10-15 ore saptamanal pentru acesta activitate, si se poate lucra si in paralel cu locul de munca actual (daca ai deja unul) sau alta activitate, programul fiind flexibil si stabilit de comun acord.
2) FULL-TIME: pentru a-ti asigura o crestere substantiala a veniturilor sau pentru a face tranzitia de la un loc de munca pe care il ai deja, iti recomandam sa aloci mai mult timp (6-8 ore/ zi), astfel incat productivitate agenerata de tine & echipa ta sa iti asigure venitul dorit!

*********************************************************************
Candidatul ideal:
• DORINTA DE SUCCES profesional si personal, dispus(a) sa-si foloseasca timpul, abilitatile si energia pentru a ajunge cat mai sus!
• Dispus(a) sa INVETE, pentru ca daca nu invata, este imposibil sa creasca
• student(a) SAU proaspat absolvent(a) SAU tanar(a) profesionist(a) SAU profesionist(a) care doreste sa se re-specializeze si sa faca tranzitia catre o alta cariera, de tip intraprenorial
• DESCURCARET(A) si cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga sa muncesti, asta inseamna ca este nevoie sa te pui singur(a) la munca o data cestii ce ai de facut)
• Sa lucreze intr-o tinuta business, pentru ca aspectul tau este in stransa legatura cu compania noastra
• Gandire POZITIVA si o personalitate deschisa – nu dorim sa stricam mediul foarte placut pe care l-am creat deja
• Sa fie SOCIABIL(A) si atent(a) la detalii
• Cunostinte medii de Microsoft Office
• Si cel mai important sa fie AMBITIOS(A), ORGANIZAT(A), DESCHIS(A)!
Cautam talente, indiferent de varsta si background educational/ profesional!

*********************************************************************
Suntem o companie de consultanta si planificare financiara infiintata in1970 in Germania, listata la bursa din Frankfurt, cu sedii in 14 tari din Europa Centrala si de Est si cu prezenta in Romania din 2002, ce numara peste 5.000 de consultanti si peste 3.000.000 clienti activi la nivel european.
Ce inseamna sa lucrezi pentru noi? Comunicare, expertiza financiara, profesionalism, promovare asigurata contractual, intraprenoriat, coaching decariera oferit din holding, training-on-the-job, fun, remunerare transparenta, meritocratie, mediu de dezvoltare profesionala & personala, oportunitati decariera nelimitate... the sky’s the limit!

Numai canditatii pre-selectati in baza CV-ului si mini-interviului on-line vor fi contactati telefonic pentru stabilirea unei intalniri.

Succes!