Consultant Operatiuni Clientela

VOLKSBANK ROMANIA

29-04-2013 | EXPIRA LA 29-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Promoveaza produsele bancii si propune alternative clientilor;
Deschide, monitorizeaza / administreaza si inchide conturi pentru persoane fizice si juridice;
Verifica incadrarea operatiunilor efectuate de clienti in prevederile legislatiei financiar-bancare si a normelor interne ale bancii;
Identifica, verifica si autorizeaza, unde este cazul, tranzactiile introduse in sistemele IT ale bancii;
Proceseaza tranzactii cash atat in lei cat si valuta (deschidere/inchidere casierie, tezaur, alimentari ATM).


CERINTE

Studii superioare / experienta relevanta in domeniu;
Minim 2 ani experienta in domeniul bancar;
Bune cunostinte cu privire la procedurile si normele bancare;
Abilitati foarte bune de comunicare;
Orientare spre client;
Atitudine pozitiva;
Limba engleza - cunostinte de baza (scris / vorbit);


DESCRIEREA FIRMEI

Volksbank Romania, detinuta de Volksbank International (subsidiara a Osterreichische Volksbanken – Aktiengessellschaft -OVAG)), a devenit operationala pe data de 8 mai 2000. In buna traditie a bancii austriece pe care o reprezinta, Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceput atentia spre nevoile si interesele persoanelor fizice si intreprinderilor mici si mijlocii oferind produse si servicii de calitate.

“Increderea ne uneste” – sloganul grupului – reflecta parteneriatul pe care se bazeaza banca noastra in relatia cu clientii