Consultant in management

SC VIVA ASIST SRL

19-01-2016 | EXPIRA LA 18-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?

1. Experienta in elaborarea si implementarea sistemului de control intern managerial (OSGG 400/2015, OMFP 946/2005) – reprezinta un avantaj;
2. Experienta de lucru cu mediul de invatamant preuniversitar – reprezinta un avantaj;
3. Cunoasterea cadrului legislativ al institutiilor publice din Romania;
4. Capacitate de organizare si planificare;
5. Livrarea rezultatelor agreate si respectarea in acest sens a deadline-urilor;
6. Interes fata de informatii noi si usurinta in asimilarea acestora;
7. Excelente abilitati de comunicare (orala & scrisa), prezentare si relationare;
8. Foarte bune abilitati de operare PC - Microsoft Office;
9. Integritatea să fie caracteristica sa principală. Aceasta e valoarea noastră cea mai importantă și ținem neapărat să avem aceeași filosofie de viață;
10. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește.
11. Să fie deschisă la lucruri noi, suntem o firmă de start-up. (să accepte provocările)
12. Să fie organizată… foarte organizată!
13. Să fie atentă la detalii… foarte atentă!
14. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă;
15. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect);
16. Să se îmbrace frumos – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei;
17. Să iubească să muncească;
18. Sa fie punctuală;
19. Permis de conducere;
20. Cei șapte ani de acasă – da.


CERINTE

Ce va face această persoană?

1. Prezentari sustine clientilor in vederea implementarii sistemului de control intern managerial in cadrul institutiilor publice contractate (cf. OSGG 400/2015, OMFP 946/2005);
2. Analizarea modificarilor legislative aplicabile fiecarei institutii publice;
3. Participarea la intalniri cu clientii contractati;
4. Predarea documentelor intocmite;
5. Instruirea angajatilor institutiei cu privire la sistemul de control intern managerial;
• Gestionarea relatiei cu clientii pe parcursul elaborarii si derularii proiectelor;
6. Răspunde la e-mail-uri și telefoane;
7. Gândește, împreună cu șefu’, strategii de dezvoltare a afacerii și le implementează;
8. Organizează documente contabile – tine evidenta clientilor, gestioneaza facturile;
9. … lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs.


BENEFICII OFERITE

Ce oferim?
1. Salariu fix
2. Bonusuri de performanță foarte motivante– pe baza unor KPI’s – Indicatoare de performanță din a 2-a lună
3. Laptop
4. Telefon
5. Șef bun și înțelegător
6. Atmosferă de lucru plăcută
7. Posibilitatea de promovare în cadrul firmei (fiind business-ul la inceput de drum ai posibilitatea să iți alegi departamentul pe care vrei sa crești și să evoluezi repede)
8. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri... de fiecare dată!)