Job expirat
- gestioneaza procesul de implementare al aplicatiilor de tip ERP (SAP, Navision, Cogito, Abas)
- ofera consultanta in ceea ce priveste achizitia de aplicatii software pe domeniul financiar (contabilitate, incasari, plati, controlling, credit control)
- ofera asistenta in gestiunea proceselor de implementare a aplicatiilor
- participa alaturi de echipa furnizorului aplicatiei la implementarea solutiilor
- participa la sedintele de analiza si de definire a fluxurilor care vor fi configurate in aplicatie
- efectueaza activitati de pregatire a datelor pentru migrare
- se implica in testarea fluxurilor configurate in aplicatie si a interfatarilor acestora cu alte aplicatii
- sustine traininguri cu caracter general de utilizare a aplicatiei
- ofera asistenta catre Key Useri in sustinerea de traininguri de utilizare a aplicatiei
- participa la etapa de pornire/operare a aplicatiei si ofera asistenta utilizatorilor in aceasta perioada
- absovent studii superioare profil tehnic / economic
- minim un an experienta in implementare / consultanta software sau key user ERP (contabilitate/achizitii, vanzari)
- cunostinte de business in domeniul financiar
- cunostinte utilizare Microsoft Visio si MS Projects;
- cunostinte de limba engleza nivel avansat;
- capacitate de sinteza, atent la detalii, aptitudini de comunicare;
- persoana organizata si orientata catre rezultate;
- team player.
Excelente oportunitati de dezvoltare
Mediu de lucru performant
Pachet salarial motivant
RTC Holding este lider pe piata de papetarie, de carte, de transport si curierat.
RTC Holding, unul dintre cele mai mari grupuri de distributie si retail din Romania, cuprinde 9 divizii: Diverta, PROCA Romania, Sistec-Sbsol, Proffice, Rimobi, TCE, Fashion, Flaro. RTC Holding este o companie de succes care promoveaza cei mai buni oameni, cele mai bune solutii, cei mai buni parteneri, cautand permanent echilibrul dintre loialitate si performanta.