CONSULTANT IMPLEMENTARE CRM

SBsol - membru RTC Grup

02-04-2007 | EXPIRA LA 08-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- participa la dezvoltarea si implementarea sistemelor informationale in domeniul comercial (CRM/SFA);
- idenifica cerintele de business in cadrul proiectelor de dezvoltare software;
- analizeaza impreuna cu clientul cerintele acestuia;
concepe si realizeaza documentatia pentru formarea utilizatorilor finali;
- ofera suport utilizatorilor in faza de implemntare a produsului;
elaboreaza specificatiile functionale ale proiectului;
- colaboreaza cu departamentele-client pentru a analiza procesele din domeniul cpmercial si nevoile de sisteme informationale;


CERINTE

- studii superioare finalizate (Politehnica/ASE);
- experienta minim 1 an in analiza de business pe domeniul IT;
- experienta in implementarea de solutii de tip CRM;
- experienta avansata in lucrul cu SQL Server (creare proceduri stocate, view-uri);
- cunostinte utilizare Microsoft Visio si MS Projects;
- cunostinte de limba engleze nivel mediu-avansat;
- capacitate de sinteza, atent la detalii, aptitudini de comunicare;
- orientare catre client si intelegerea nevoilor acestuia;


BENEFICII OFERITE

- Excelente oportunitati de dezvoltare;
- Mediu de lucru performant;
- Pachet salarial motivant;
- Bonusuri corelate cu performanta.


DESCRIEREA FIRMEI

Sbsol este un leader in domeniul furnizArii de servicii IT.
Sbsol reuneste sub aceeaSi ¿umbrelA ¿ un grup de 4 firme cu specific de servicii IT : Standard Business, softBIZ, SolVision si WinSol.
Asocierea celor patru firme formeaza o echipa de peste 100 specialisti, care ofera un pachet diversificat de solutii IT : consultanta pentru organizarea fluxurilor de business ale companiei, consultanta pentru implementari ERP si CRM, mentenanta software si hardware, dezvoltare web si software customizat, instalare si adminstrare retele, hosting baze de date si site-uri web.
Serviciile oferite pot fi integrate in pachete complexe de solutii ¿ la cheie ¿, care se implementeaza dupa o analiza atenta a obiectivelor si cerintelor de nivel inalt ale Clientului.