Job expirat
- Participa la implementarea aplicatiei de tip ERP;
- Este responsabil pentru indeplinirea sarcinilor ce ii revin in cadrul proiectului de implementare;
- Verifica conformitatea aplicatiei cu specificatiile functionale;
- Acorda asistenta tehnica si servicii de instruire beneficiarilor aplicatiei;
- Programeaza si urmareste activitatea de asistenta tehnica;
- Rezolva prin telefon (help-desk) problemele ridicate de clienti, referitoare la utilizarea/functionarea aplicatiei;
- Efectueaza la nevoie deplasari in tara cu ocazia proiectelor de implementare.
- Experienta in analiza, modelarea si implementarea unei solutii ERP;
- Cunostiinte legate de mediul de afacere din Romania, în cel puţin unul din domeniile: financiar-contabil, distributie si logistica, productie;
- Abilitati foarte bune de comunicare, de lucru in echipa si negociere;
- Persoana energica, cu spirit de initiativa si incredere in sine;
- Dorinta de afirmare intr-un colectiv profesionist;
- Cunostinte bune de limba engleza;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei.
Servicii de consultanta si analiza software, proiectare si dezvoltare sisteme informatice, instruire si pregatire software, asistenta si mentenanta, management de proiect, consultanta in obtinerea licentelor pentru produsele Microsoft.