CONSULTANT BUSINESS SOLUTIONS

INTEGRATOR

09-11-2006 | EXPIRA LA 15-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Prospectarea pietei si contactarea potentialilor clienti
- Identificarea nevoilor clientilor ¿ companii multinationale
- Oferirea celor mai eficiente solutii de business management
- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliu
Veti avea ocazia sa va familiarizati cu tehnologii de ultima ora, folosite la nivel european si mondial.
Veti fi invatat sa intelegeti si sa utilizati cele mai recente tehnici de corporate performance.
Veti fi sustinut pentru a putea intelege, explica si integra rolul proceselor de controlling, financiar, logistica, resurse umane, gestiunea inovatiei&cercetarii, gestiunea relatiei clientela, gestiunea de cunostinte si competente, precum si masurarea si consolidarea acestora prin intermediul indicatorilor de performanta pe balanced scorecard.


CERINTE

- Activarea anterioara intr-un domeniu si pe o pozitie de conducere care au permis interactionarea cu toate palierele functionale si operationale ale intreprinderii
- Experienta in supervizarea/ participarea la analiza, modelarea si optimizarea proceselor economice din companie
- Abilitati de intelegere a intreprinderii ca mecanism integrat
- Spirit deschis dialogului, abilitati deosebite de comunicare, capacitatea de redactare a raspunsurilor la caiete de sarcini sau documentatii de proiect
- Abilitati de negociere la inalt nivel; experienta in negociere complexa, de rafinament deosebit


DESCRIEREA FIRMEI

NTEGRATOR este leader in consultanta de business managament. Este o companie dinamica, in care ideile si valorile sint apreciate si initiativele incurajate.
Solutiile noastre inovatoare permit clientilor companiei sa gestioneze intregul lant de creare a valorii si sa-si adapteze dinamic procesele economice si sistemele la cerintele schimbatoare ale pietei si competitiei la nivel international.
Intreaga noastra activitate ¿ servicii de consultanta, implementare, parteneriate, dezvoltare de instrumente informatice si metodologii ¿ are in centrul sau preocuparea noastra constanta de a stimula crearea de valoare in interiorul organizatiilor clientilor, prin oferirea de solutii inovatoare si eficiente pentru managementul intregii valori create de companie.