CONSULTANT ASIGURĂRI ÎN PARTENERIAT CU INSTITUȚII BANCARE

Teleperformance Romania

26-09-2019 | EXPIRA LA 26-09-2019

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Consilierea prin telefon a clienților și a potențialilor clienți în vederea încheierii contractelor de asigurare;
- Respectarea etapelor de vânzare în interacțiunea cu fiecare dintre clienții companiei.

Descrierea proiectului Teleperformance România și Metropolitan Life
Colaborarea celor două companii a început încă din Noiembrie 2006 și putem afirma cu mândrie că avem cel mai solid parteneriat din domeniul vânzărilor prin telefon. De 12 ani într-un domeniu prin excelență dinamic, oferim stabilitatea, loialitatea și siguranța de care membrii echipei noastre au nevoie.
Mai multe detalii putem discuta cu drag când ne vedem 😊


CERINTE

Dacă ai minimum studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, ești ambițios și dornic să câștigi experiență în negociere și comunicare, te așteptăm cu drag în echipa noastră!


BENEFICII OFERITE

De ce să te alături echipei noastre?

Pentru că NOI știm cât de important este:

1.Să fim motivați și recompensați să atingem rezultate excelente.
Ce îți oferim :
- Ofertă salarială atractivă (salariu fix, tichete de masă și decontare transport public).Perioada de training îți va fi plătită de asemenea.
- Program de lucru accesibil și flexibil, între 08.30-18.30, de luni până vineri, fără weekend-uri și fără sărbători legale.
- Răsplătim corect performanța individuală prin sisteme de bonusare transparente și obiective, astfel încât să ai controlul veniturilor tale suplimentare.
- Abonament 7Card & sală ReCreate la preț preferențial.
- Tarife preferențiale la școala de șoferi și posibilitatea de a plăti în rate.
- Un sediu modern, aproape de Palatul Parlamentului, la 3 stații de tramvai de Piața Unirii.

Peste 70% din colegii cu normă întreagă obțin în medie venituri totale de peste 3000 de lei, așadar chiar dacă vrei să lucrezi part time poți obține și tu cel puțin 1500 de lei, depinde doar de tine cât de multă energie investești.

2.Să ni se asigure suportul necesar pentru dezvoltarea personală.
Ce îți oferim:
- Vei beneficia de curs calificare profesională intermediari în asigurări conform cerințelor legislative emise de Autoritatea de Supraveghere Financiară
- Vei acumula experiență în negociere și comunicare promovând produse simple de protecție, dezvoltate special pentru partenerii din domeniul bancar ai Metropolitan Life și distribuite clienților acestora exclusiv prin telefon
- Vei obține Diplomă de calificare profesională în asigurări emisă de Institutul de Management al Asigurărilor
- Training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare, analiză și negociere
- Training tehnici de vânzare prin telefon
- Training aferent sistemului tehnic pe care îl utilizăm
- Vei avea o echipă de coordonatori care au fost și ei ca tine, așadar te vor susține pe tot parcursul activității cu planuri de dezvoltare personală în funcție de nevoile tale.

3. Să lucrăm cu plăcere alături de oameni cu care să putem forma o echipă solidă și unită.
Ce îți oferim:
- Atmosferă de lucru profesională și pozitivă, colegi comunicativi și energici
- Petreceri și evenimente tematice dedicate distracției și bunei dispoziții
- Activități de voluntariat la care poți participa pentru a face o faptă bună
- Concursuri


DESCRIEREA FIRMEI

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent.

We have 300,000 interaction experts across nearly 80 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve you.

Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,300 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, telecom operators and others).