CONSULTANT ACCESARE FINANTARI

ADD VALUE SERV

20-03-2008 | EXPIRA LA 19-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, firma de consultanta si dezvoltari de afaceri membra a unui grup international de firme, cu activitate in domeniul asistentei pentru obtinere de fonduri rambursabile si nerambursabile pentru finantari de proiecte si in domeniul sprijinirii dezvoltarii de afaceri pentru firme locale si straine.

DESCRIEREA POSTULUI:
• Pregatirea setului complet de documente pentru obtinere de finantari (subventii, finantari nerambursabile din fonduri europene, imprumuturi banci) respectiv realizarea de:
o Cereri de finantare
o Plan de afaceri
o Studii de fezabilitate
o Analize cost – beneficiu
o Analize, previziuni financiare
o Modelare financiara
• Realizeaza legatura cu clientul si autoritatile, pe toata perioada de pregatirea a proiectului.
• Este implicat individual sau in echipa (functie de complexitatea proiectului) in toate fazele de pregatire a dosarului de finantare respectiv: definirea proiectului, analiza eligibilitatii proiectului / aplicantului pentru finantare, culegerea informatiilor, analiza informatiilor, realizarea documentatiei, asistenta pentru depunerea dosarului de finantare, suport in legatura cu organismele finantatoare.


CERINTE

• Studii universitare in domeniul economic, cu specializare pe partea economico - financiara; MBA sau EMBA este un plus
• Minim 4 ani experienta anterioara in consultanta economico - financiara si/sau domeniul financiar
• Experienta relevanta jobului (minim 2 ani experienta in obtinere de finantari si in realizare de documentatii necesare pentru obtinere finantari)
• Minim 1 an - experienta anterioara in proiecte de obtinere finantari din surse publice SAPARD, ISPA, PHARE, BANCA MONDIALA, etc.
• Buna conoastere a procedurilor, principiilor de functionare a fondurilor europene postaderare (Fonduri Structurale)
• Absolvent CFA/ACCA sau in curs de realizare este un avantaj important
• Bune abilitati de comunicare cu clientii si institutiile
• Buna capacitate de planificare a activitatilor, de organizare, analiza, atentie la detalii, respectare a termenelor de predare a lucrarilor
• Are capacitatea de a lucra individual si/sau in echipa
• Buna cunoastre a EXCEL, MS Office
• Buna cunoastere a limbii engleza: vorbit, scris, citit, rapoarte


BENEFICII OFERITE

• Pachet atractiv (format dintr-o componenta fixa si bonus functie de performante), mediu de munca competitiv.
• Training
• Oportunitati de dezvoltare a unei cariere de succes intr-o companie internationala

Trimite CV (cu poza si asteptari salariale) la contact@addvalue.ro si afla mai multe despre acesata provocare profesionala. Doar candidatii selectati vor fi contactati in urmatoarele 4 saptamani.


DESCRIEREA FIRMEI

Recrutare, training si consultanta in marketing si vanzari
www.addvalue.ro