Consilir Clientela Intreprinderi Mici

BRD - Groupe Societe Generale

10-09-2015 | EXPIRA LA 10-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principalele responsabilităţi:

Identifica si atrage noi clienti
 Analizeaza piata si identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor;
 Colaboreaza cu toti consilierii de clientela, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti;

Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat
 Urmăreşte optimizarea rentabilităţii la nivelul propriului portofoliu
 Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii in vederea prezentarii produselor si serviciilor bancii,
 Inainteaza si colecteaza documentatia necesara solicitarilor de angajamente, servicii si altor produse bancare
 Primeste documentele necesare de la client in vederea intrarii in relatie cu banca, analizeaza si efectueaza rapoarte de intalnire, urmarind respectarea procedurilor specifice
 Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita competentelor si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii
 Participa la procesul de actualizare a cotatiilor clientilor din portofoliul alocat
 Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia
 Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie si transmiterea acestora catre Back-office
 Urmareste realizarea setarii in sistem a angajamentelor si a conditiilor derogatorii derogatorii in conformitate cu conditiile agreate impreuna cu clientul
 Pe parcursul desfasurarii contractului de credit, primeste de la clienti cererile de tragere si documentele justificative si le remite serviciului dedicat din Back-office
 Urmareste realizarea platilor din credit conform documentelor justificative
 Efectueaza, in colaborare cu analistul de urmarire si la termenele stabilite, verificari periodice ale garantiilor, stocurilor, investitiilor realizate/in curs, etc
 Redacteaza raportul de vizita si il transmite insotit de documentatia justificativa catre analistul de urmarire
 Urmareste cartoteca, identifica si contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza restante, in vederea recuperarii acestora
 Urmareste rambursarea creditelor pentru clientii din portofoliu si reinnoirea facilitatilor de creditare
 Informeaza superiorii asupra rezultatelor intalnirilor cu clientii
 Actualizeaza permanent informatiile privind clientii din portofoliul alocat
 Utilizeaza instrumentele/aplicatiile avute la dispozitia sa, menite sa maximizeze rezultatele efortului comercial
 Este permanent preocupat de satisfactia clientului, adresand produse si servicii adecvate nevoilor acestuia la un inalt grad de profesionalism
 Contacteaza, viziteaza si mentine, in permanenta, legatura cu clientii
 Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, consiliaza si propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din banca.
 Urmareste cresterea gradului de echipare cu produse si servicii specifice si cresterea volumului activitatii desfasurate de client cu banca.

Respecta reglementarile in vigoare :
• asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii
• respecta dispozitiile legale generale, ale regulamentelor BNR si a tuturor regulamentelor interne, procedurilor si politicilor Bancii ;


Participa la actiunile de animare comerciala ale bancii si la orice manifestare ce ar putea sa prilejuiasca intalnirea cu clienti sau prospecti.


CERINTE

Studii si Experienta:

• Minimum 3 ani experienta in domeniul bancar pe segmentul de clienti persoane juridice
• Cunoasterea produselor si serviciilor bancii specifice acestui segment de piata
• Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
• Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
• Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
• Cunoasterea limbii engleze-nivel avansat (franceza constituie avantaj)


Profil:

• Studii superioare
• Orientare spre client
• Orientare spre rezultate
• Atentie la detalii
• Cooperare
• Abilitati de vanzare si negociere

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.