10-09-2015 | EXPIRA LA 10-10-2015
Job expirat
Principalele responsabilităţi:
Identifica si atrage noi clienti
Analizeaza piata si identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor;
Colaboreaza cu toti consilierii de clientela, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti;
Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat
Urmăreşte optimizarea rentabilităţii la nivelul propriului portofoliu
Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii in vederea prezentarii produselor si serviciilor bancii,
Inainteaza si colecteaza documentatia necesara solicitarilor de angajamente, servicii si altor produse bancare
Primeste documentele necesare de la client in vederea intrarii in relatie cu banca, analizeaza si efectueaza rapoarte de intalnire, urmarind respectarea procedurilor specifice
Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita competentelor si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii
Participa la procesul de actualizare a cotatiilor clientilor din portofoliul alocat
Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia
Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie si transmiterea acestora catre Back-office
Urmareste realizarea setarii in sistem a angajamentelor si a conditiilor derogatorii derogatorii in conformitate cu conditiile agreate impreuna cu clientul
Pe parcursul desfasurarii contractului de credit, primeste de la clienti cererile de tragere si documentele justificative si le remite serviciului dedicat din Back-office
Urmareste realizarea platilor din credit conform documentelor justificative
Efectueaza, in colaborare cu analistul de urmarire si la termenele stabilite, verificari periodice ale garantiilor, stocurilor, investitiilor realizate/in curs, etc
Redacteaza raportul de vizita si il transmite insotit de documentatia justificativa catre analistul de urmarire
Urmareste cartoteca, identifica si contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza restante, in vederea recuperarii acestora
Urmareste rambursarea creditelor pentru clientii din portofoliu si reinnoirea facilitatilor de creditare
Informeaza superiorii asupra rezultatelor intalnirilor cu clientii
Actualizeaza permanent informatiile privind clientii din portofoliul alocat
Utilizeaza instrumentele/aplicatiile avute la dispozitia sa, menite sa maximizeze rezultatele efortului comercial
Este permanent preocupat de satisfactia clientului, adresand produse si servicii adecvate nevoilor acestuia la un inalt grad de profesionalism
Contacteaza, viziteaza si mentine, in permanenta, legatura cu clientii
Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, consiliaza si propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din banca.
Urmareste cresterea gradului de echipare cu produse si servicii specifice si cresterea volumului activitatii desfasurate de client cu banca.
Respecta reglementarile in vigoare :
• asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii
• respecta dispozitiile legale generale, ale regulamentelor BNR si a tuturor regulamentelor interne, procedurilor si politicilor Bancii ;
Participa la actiunile de animare comerciala ale bancii si la orice manifestare ce ar putea sa prilejuiasca intalnirea cu clienti sau prospecti.
Studii si Experienta:
• Minimum 3 ani experienta in domeniul bancar pe segmentul de clienti persoane juridice
• Cunoasterea produselor si serviciilor bancii specifice acestui segment de piata
• Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
• Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
• Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
• Cunoasterea limbii engleze-nivel avansat (franceza constituie avantaj)
Profil:
• Studii superioare
• Orientare spre client
• Orientare spre rezultate
• Atentie la detalii
• Cooperare
• Abilitati de vanzare si negociere
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.