Consilier Suport Tehnic Relatii Clienti

UPC Romania

16-07-2012 | EXPIRA LA 15-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contacteaza in principal clientii cu risc mare de reziliere si se asigura de buna functionare a serviciilor la locatia clientului;
Este responsabil pentru preluarea si rezolvarea cazurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) si creditare raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei;
Ofera sprijin clientului pentru configurarea echipamentelor, astfel incat serviciul oferit sa fie functional;
Se asigura de minimizarea programarilor pentru interventiile din teren (echipe de service, instalari etc.);
Asiguri fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea.


CERINTE

Reprezinta un avantaj cel putin 6 luni pe un post similar;
Abilitati de comunicare scrisa si verbala;
Spirit de initiativa, proactivitate;
Integritate si dedicare, deschidere si onestitate, spirit de echipa;

Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu spre avansat;

Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office;

Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, Internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare;

Disponibilitate de lucru in ture.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)