CONSILIER SUPORT TEHNIC - CALL CENTER

QUALIA

18-09-2007 | EXPIRA LA 18-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

QUALIA recruteaza CONSILIER SUPORT TEHNIC - CALL CENTER pentru clientul sau, companie multinationala, lider de piata in domeniul IT&C.

Responsabilitati:
- Preia apelurile telefonice si inregistreaza incidentul semnalat de client;
- Ofera telefonic asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor legate de functionarea serviciilor de internet, date si telefonie, semnalate de client;
- Deleaga cazul catre alte departamente atunci cand acesta depaseste nivelul de responsabilitate;
- Urmareste situatiile delegate si informeaza clientul asupra stadiului de rezolvare.


CERINTE

- Cunostinte medii de networking, sisteme de operare (Windows, Linux);
- Cunostinte medii de comunicatii - cablu, fibra optica, radio;
- Cunostinte minime de telefonie, de administrare servere de mail, web, DNS, DHCP;
- Experienta in utilizarea instrumentelor de monitorizare retea;
- Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Orientare catre client;
- Rezistenta la stres.


BENEFICII OFERITE

- Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu profesionist si motivant;
- Pachet salarial atractiv;
- Participarea la programe de dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Qualia este o companie de resurse umane cu capital romanesc, orientata catre o continua dezvoltare.
Oferim servicii de calitate in sfera resurselor umane atat pentru companii cat si pentru candidati.

Pentru inscrierea in baza de date trimiteti cv-ul insotit de o scrisoare de intentie la: cv@qhr.ro.