Consilier Suport Tehnic B2B, full-time/part-time

UPC Romania S.R.L

28-09-2008 | EXPIRA LA 04-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Receptioneaza si inregistreaza toate problemele semnalate despre functionarea serviciilor Internet / Date / Telefonie pentru clientii B2B care apeleaza
- Ofera telefonic asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor reclamate sau deleaga problemele spre rezolvare echipelor service / instalari CATV / Internet sau administratorilor de retea
- Urmareste rezolvarea problemelor delegate si inregistreaza solutionarea acestora
- Informeaza clientii asupra stadiului de rezolvare a problemelor semnalate.


CERINTE

- Cunostinte medii de networking
- medii de comunicatii – cablu, fibra optica, wireless
- sisteme de operare – Windows, Linux
- Cunostinte minime legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
- Cunostinte de telefonie reprezinta un avantaj
- Cunoasterea limbii engleze - vorbit si scris - cel putin la nivel mediu; cunoasterea altor limbi constituie un avantaj
- Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 17 tari, 11 dintre acestea din Europa.
Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.