Consilier suport IT utilizatori

BRD - Groupe Societe Generale

31-10-2013 | EXPIRA LA 30-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura asistenta locala IT pentru utilizatoriii din sediile BRD si/sau pentru utilizatorii filialelor BRD care au puncte de lucru in zona deservita respectand conceptele ITIL de Incident Management, Request Fulfillment;
- Intervine pentru rezolvarea oricarui incident sau cerere de configurare, legate posturile de lucru (PC fixe, PC portabile –laptopuri, imprimante, telefoane, alte echipamente), in vederea respectarii calitatii serviciilor specificate in conventiile de exploatare (OLA) si conventiile de servicii (SLA);
- Executa activitatile specifice procesului de Request Fulfillment in vederea respectarii calitatii serviciilor oferite in Service Level Agrement sau Operational Level Agrement;
- Asigura suport nivel 1 pentru infrastructura de comunicatii existenta in locatiile precizate si coordoneaza interventiile colaboratorilor externi la infrastructura IT/Comunicatii din locatiile mentionate.
- Furnizeaza un prim nivel de suport catre utilizatorii locatiilor deservite, asupra echipamentelor de audio sau videoconferinta si pentru terminalele complexe (smartphone-uri, tablete si balckberry).
- Inregistreaza interventiile efectuate in aplicatia de ticketing respectand conceptele ITIL de Incident Management, Change Management, Request Fulfillment;
- Realizeaza inlocuirea echipamentelor conform normelor interne ale bancii
- Asigura buna functionarea a schimbarii zilnice a casetelor de backup pentru serverele din Grup sau Centrala bancii
- Ca suport al celor din GSP/GSR, faciliteaza si coordoneaza actiunile de sensibilizare, de informare si de formare necesare unei bune utilizari a servicilor furnizate de catre GIP (post de lucru, telefonie, videoconferinta, etc).


CERINTE

- Studii superioare de profil: absolvent studii tehnice de specialitate IT (Electronica, Electrotehnica, Informatica etc.)
- sisteme de operare Windows (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare)
- aplicatii de birotica (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare)
- obisnuinta de a lucre cu aplicatii de monitorizare sisteme informatice
- hardware PC si periferice
- networking (protocoale, arhitecturi, conexiuni)
- experienta in exploatarea mediilor informatice specifice domeniului financiar-bancar
- experienta in intretinerea si supravegherea hard si soft a echipamentelor IT si a infrastructurii de retea de comunicatii
- limba engleza si limba franceza - bine


Profilul candidatului:

- Lucru in echipa
- Abilitati deosebite de comunicare
- Capacitate de asimilare cunostinte in timp scurt
- Seriozitate
- Initiativa
- Spirit de responsabilitate ridicat
- Spirit de organizare
- Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic
- Abilitatea de a diagnostica si a incadra corect un incident
- Disponibilitate pentru un program de lucru in 2 schimburi
- Permis de conducere categoria B


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist
Tip de contract: Contract pe perioada nederminata

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.