Consilier suport IT utilizator

BRD - Groupe Societe Generale

06-08-2014 | EXPIRA LA 05-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura asistenta locala IT pentru utilizatoriii din sediile BRD si/sau pentru utilizatorii filialelor care au puncte de lucru in zona deservita respectand conceptele ITIL de Incident Management, Request Fulfillment;
Intervine pentru rezolvarea oricarui incident sau cerere de configurare, legate posturile de lucru (PC fixe, PC portabile –laptopuri, imprimante, telefoane, alte echipamente), in vederea respectarii calitatii serviciilor specificate in conventiile de exploatare (OLA) si conventiile de servicii (SLA);
Executa activitatile specifice procesului de Request Fulfillment in vederea respectarii calitatii serviciilor oferite in Service Level Agrement sau Operational Level Agrement;
Asigura suport nivel 1 pentru infrastructura de comunicatii existenta in locatiile precizate si coordoneaza interventiile colaboratorilor externi la infrastructura IT/Comunicatii din locatiile mentionate.
Furnizeaza un prim nivel de suport catre utilizatorii locatiilor deservite, asupra echipamentelor de audio sau videoconferinta si pentru terminalele complexe (smartphone-uri, tablete si balckberry).
Inregistreaza interventiile efectuate in aplicatia de ticketing respectand conceptele ITIL de Incident Management, Change Management, Request Fulfillment;
Realizeaza inlocuirea echipamentelor conform N10.I6 (Gestiunea posturilor de lucru informatice).
Ca suport al celor din GSP/GSR, faciliteaza si coordoneaza actiunile de sensibilizare, de informare si de formare necesare unei bune utilizari a servicilor furnizate de catre GIP (post de lucru, telefonie, videoconferinta, etc).


CERINTE

Asigura asistenta locala IT pentru utilizatorii entitatilor BRD si filialelor din zona arondata in ceea ce priveste echipamentele de birotica, telefonie, videoproiectie si video/audio-conferinta.
Executa activitatile de instalare / mentenanta a infrastructurii pentru realizarea Planului de Continuare a Activitatii (PCA).

Profil:
Experienta minima in activitatea de asistenta IT la nivelul postului de lucru: 2 ani;
Experienta in incadrarea solicitarilor/incidentelor si in realizarea conexiunilor cu alte incidente/probleme
Cunoasterea serviciilor standard ale catalogului de servicii al GIP;
Cunostinte tehnice aprofundate cu privire la sisteme de operare Windows (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare);
Aplicatii de birotica (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare);
Aplicatii bancare specifice;
Obisnuinta de a lucra cu aplicatii de monitorizare sisteme informatice;
Hardware PC si periferice;
Networking (protocoale, arhitecturi, conexiuni);
Studii superioare de profil: Absolvent studii tehnice de specialitate IT (Institutul Politehnic – Automatica si Calculatoare, Electronica; Academia de Studii Economice- Facultatea de Statistica, Cibernetica si Informatica Economica; Facultatea de Matematica-Informatica sau echivalente);


BENEFICII OFERITE

Tip de contract: Contract pe perioada nederminata
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.