Consilier I asistent - Serviciul Stare Civila

Primaria Sector 2 Bucuresti

29-10-2007 | EXPIRA LA 28-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-primeste, verifica documentele primare si inregistreaza acte de nastere, casatorie, deces
- intocmeste acte speciale de nastere, casatorie si deces pentru cetatenii romani care s-au nascut, s-au casatorit sau au decedat pe teritoriul altui stat, inregistreaza acte in baza sentintelor de adoptie sau in baza sentintelor declarative de moarte
-atribuie coduri numerice personale pentru copiii nascuti pe raza Sectorului2
-primeste si verifica doucumentele necesare in vederea schimbarii numelui, trimite dosarele la organele de politie competente, inscrie pe actele de stare civila deciziile de schimbare a numelui
-primeste si verifica documentele necesare constituirii dosarelor de reconstituire si intocmire ulterioara a actelor de stare civila
-intocmeste buletine statistice de nastere, casatorie si deces


CERINTE

- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: 1 an
- cunostinte de utilizare PC nivel mediu, pentru: Word, Excel, Access, PowerPoint, Internet, E-mail;
- promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor;
- cunoasterea unei limbi straine de nivel mediu;
- abilitatea de a comunica usor;
- bun analist.
Conditiile de studii si vechime sunt obligatorii

Postul de consilier I asistent se ocupa prin concurs organizat in conditiile legii. Concursul va avea loc in data de 26 noiembrie, ora 12,00. Data limita de depunere a dosarelor in vederea participarii la concurs este 14 noiembrie 2007.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:
-formularul de inscriere care se ia de la sediul institutiei
-copie act identitate
-copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari
-copia carnetului de munca, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate
- cazierul judiciar
-adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
-copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca.
-declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica
Actele trebuie insotite si de originale pentru conformitate, originalele se restituie titularului.
Informatii suplimentare puteti obtine de pe site-ul Primariei Sector 2 - www.ps2.ro/angajari.


BENEFICII OFERITE

-sporuri salariale si premii in functie de performante
-decontare cheltuieli pentru tinuta de serviciu
-training si instruire permanenta asigurata de catre Primarie
-masterate si cursuri postuniversitare
-gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu.
- conditii de lucru la cele mai inalte standarde, intr-o cladire moderna
-lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet si internet
-oportunitati de promovare, sansa dezvoltarii unei cariere de succes
-atmosfera de lucru captivanta


DESCRIEREA FIRMEI

Administratie publica locala