Consilier Feedback Clienti

UPC Romania

26-10-2012 | EXPIRA LA 25-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

Verifica conturile clientilor care vor fi contactati telefonic, in vederea cunoasterii situatiei pentru care ne-au contactat;
Contacteaza telefonic clientii, conform rapoartelor de clienti primite si culeg date de la acestia, cu ajutorul intrebarilor din formularul de interviu telefonic;
Completeaza chestionarul in timpul apelului cu toate informatiile necesare; chestionarul trebuie sa fie completat corect si complet – este foarte important ca fiecare detaliu specificat de client sa fie inregistrat in formularul de interviu, pentru analiza ulterioara;
Mentine legătura permanenta cu superiorul direct - comunica situaţiile intermediare la termenele stabilite, comunica orice probleme apărute pe parcursul derulării studiului;
Transmite zilnic chestionarele completate catre persoana responsabila cu centralizarea si analiza datelor;
Semnaleaza clientii cu probleme deosebite, pentru a se stabili diferite actiuni pentru cresterea satisfactiei acestora si a increderii lor in companie.


CERINTE

Cerinte:

Studii medii sau superioare – de preferinta profil tehnic;
Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office (in special Excel si Word);
Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
Abilitati foarte bune de comunicare verbala si interrelationare; bune abilitati de dictie, voce placuta, exprimare clara si cursiva;
Experienta de minim 6 luni in activitatea de Relatii Clienti – call center, reprezinta un avantaj;
Cunostinte tehnice: internet, telefonie, tv digital – reprezinta un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)