Consilier Feedback Clienti

UPC Romania S.A.

12-03-2014 | EXPIRA LA 11-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Verifica conturile clientilor care vor fi contactati telefonic, in vederea cunoasterii situatiei pentru care ne-au contactat;
Contacteaza telefonic clientii, conform rapoartelor de clienti primite si culeg date de la acestia, cu ajutorul intrebarilor din formularul de interviu telefonic;
Completeaza chestionarul in timpul apelului cu toate informatiile necesare; chestionarul trebuie sa fie completat corect si complet – este foarte important ca fiecare detaliu specificat de client sa fie inregistrat in formularul de interviu, pentru analiza ulterioara;
Mentine legatura permanenta cu superiorul direct - comunica situatiile intermediare la termenele stabilite, comunica orice probleme aparute pe parcursul derularii studiului;
Transmite zilnic chestionarele completate catre persoana responsabila cu centralizarea si analiza datelor;
Semnaleaza clientii cu probleme deosebite, pentru a se stabili diferite actiuni pentru cresterea satisfactiei acestora si a increderii lor in companie.


CERINTE

Studii medii sau superioare – de preferinta profil tehnic
Experienta in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office (in special Excel si Word)
Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu
Abilitati foarte bune de comunicare verbala si interrelationare; bune abilitati de dictie, voce placuta, exprimare clara si cursiva
Experienta de minim 6 luni in activitatea de Relatii Clienti – call center, reprezinta un avantaj
Cunostinte tehnice: internet, telefonie, tv digital – reprezinta un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.