Job expirat
- Asigura vanzarea produselor si serviciilor bancii catre clientii persoane fizice sau juridice;
- Urmareste evolutia relatiilor cu clientii din portofoliul detinut, asigurand adaptarea ofertei de produse si servicii la nevoile acestora;
- Dezvolta portofoliul gestionat prin atragerea de noi clientii;
- Participa la actiuni de animare comerciala;
- Supravegheaza evolutia riscurilor si optimizeaza rentabilitatea relatiei cu clientii.
Criterii obligatorii:
- Studii universitare
- Experienta bancara de minim 1 an in posturi similare SAU in leasing, vanzari, marketing de minim 2 ani
- Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
- Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
- Bune abilitati PC MS Office (Word, Excel, PPT)
Profil comportamental:
- Abilitati de comunicare, argumentare si persuasiune
- Capacitate de relationare si lucru in echipa
- Adaptabilitate, orientarea spre rezultate, eficienta si initiativa
- Analiza si evaluarea informatiei, disponibilitate de invatare
- Abilitati de organizare si planificare
- Abilitati vanzare si negociere
- Orientare catre client
- Pachet salarial atractiv, incluzand bonusuri si beneficii;
- Cursuri de formare profesionala pentru dezvoltarea cunostintelor tehnice despre produse/servicii si a competentelor de vanzare si comunicare;
- Oportunitatea de a dezvolta o cariera in una dintre cele mai prestigioase institurii bancare europene.
BRD ¿ Groupe Societe Generale S.A. este cea mai mare banca privata din Romania. Membra a unuia din cele mai importante grupuri bancare din zona euro, Banca are peste 1.600.000 de clienti persoane fizice, IMM-uri si mari corporatii romanesti si straine.
Avem fata de oamenii nostri aceeasi atitudine pe care o manifestam fata de clienti : grija, acompaniere in dezvoltare si continuitate.
Performanta este principalul obiectiv al resurselor noastre umane. Iar pentru a fi performanti, trebuie sa avem un personal competent si motivat, care isi desfasoara activitatea intr-un climat social atragator.