Consilier de Clientela

BRD - Groupe Societe Generale

23-01-2006 | EXPIRA LA 22-02-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura vanzarea produselor si serviciilor bancii catre clientii persoane fizice sau juridice;

- Urmareste evolutia relatiilor cu clientii din portofoliul detinut, asigurand adaptarea ofertei de produse si servicii la nevoile acestora;

- Dezvolta portofoliul gestionat prin atragerea de noi clientii;

- Participa la actiuni de animare comerciala;

- Supravegheaza evolutia riscurilor si optimizeaza rentabilitatea relatiei cu clientii.


CERINTE

Criterii obligatorii:

- Studii universitare

- Experienta bancara de minim 1 an in posturi similare SAU in leasing, vanzari, marketing de minim 2 ani

- Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare

- Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite

- Bune abilitati PC MS Office (Word, Excel, PPT)

Profil comportamental:

- Abilitati de comunicare, argumentare si persuasiune
- Capacitate de relationare si lucru in echipa
- Adaptabilitate, orientarea spre rezultate, eficienta si initiativa
- Analiza si evaluarea informatiei, disponibilitate de invatare
- Abilitati de organizare si planificare
- Abilitati vanzare si negociere
- Orientare catre client


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv, incluzand bonusuri si beneficii;

- Cursuri de formare profesionala pentru dezvoltarea cunostintelor tehnice despre produse/servicii si a competentelor de vanzare si comunicare;

- Oportunitatea de a dezvolta o cariera in una dintre cele mai prestigioase institurii bancare europene.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD ¿ Groupe Societe Generale S.A. este cea mai mare banca privata din Romania. Membra a unuia din cele mai importante grupuri bancare din zona euro, Banca are peste 1.600.000 de clienti persoane fizice, IMM-uri si mari corporatii romanesti si straine.

Avem fata de oamenii nostri aceeasi atitudine pe care o manifestam fata de clienti : grija, acompaniere in dezvoltare si continuitate.
Performanta este principalul obiectiv al resurselor noastre umane. Iar pentru a fi performanti, trebuie sa avem un personal competent si motivat, care isi desfasoara activitatea intr-un climat social atragator.