Job expirat
In urma unui training specializat, veti dobandi toate cunostintele necesare pentru a:
- raspunde cererilor clientilor din strainatate
- prelua comenzi
- oferi informatii intr-o maniera profesionala
- acorda asistenta si consiliere clientilor in utilizarea serviciilor
- rezolva reclamatiile clientilor
- Cunostinte de limba olandeza la nivel avansat
- Excelente abilitati de comunicare si interrelationare
- Cunostinte de baza de operare PC
- Atentie la detalii
- Proactivitate, motivatie pentru lucrul in echipa
- Pachet salarial motivant (salariu, bonuri de masa)
- Training specializat remunerat
- Locatie centrala (Calea Victoriei)
- Posibilitatea de a lucra part time sau full time
- Mediu de lucru multicultural
WEBHELP SA este un grup francez, specializat in outsourcing-ul relatiei client, care are 10000 de salariati, 24 centre de contact in Franta, Romania, Maroc si Algeria.
WEBHELP SA este singurul operator de centre de contact care are certificarile ISO 9001 : 2008 si NF EN 15838 Service Centre de la Relation Client.
WEBHELP a fost clasat pe locul 1 in topul celor mai dinamice 500 de companii din Europa de catre BusinessWeek.
Infrastructura de inalta capacitate si fiabila, atentia pentru calitatea serviciilor si politica de Resurse Umane pozitioneaza WEBHELP in topul celor mai importante companii.