Consilier clientela intreprinderi medii

BRD - Groupe Societe Generale

27-05-2015 | EXPIRA LA 26-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Dezvolta portofoliul de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri de peste 5 si pana la 50 milioane EUR, gestionaza si optimizeaza relatia banca-client, aplicand politica comerciala a bancii;
-Identifica si atrage noi clienti;
-Analizeaza piata si identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor;
-Colaboreaza cu toti consilierii de clientela, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti;
-Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii in vederea prezentari produselor si serviciilor bancii;
-Primeste documentele necesare de la client in vederea intrarii in relatie cu banca, analizeaza si efectueaza rapoarte de intalnire, urmarind respectarea prevederilor specifice;
-Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita competentelor si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii;
-Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia;
-Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie si transmiterea acestora catre CRSC
-Urmareste realizarea platilor din credit conform documentelor justificative
-Urmareste rambursarea creditelor pentru clientii din portofoliu si reinnoirea facilitatilor de creditare;
-Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, consiliaza si propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din banca.


CERINTE

-Experienta in domeniul bancar minim 3 ani
-Cunoasterea produselor si serviciilor bancii
-Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
-Cunoasterea documentelor normative ale bancii
-Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
-Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
-Cunoasterea limbii engleze-nivel avansat, franceza constituie avantaj

Profilul candidatului:
- Studii superioare
- Orientare spre client
- Orientare spre rezultate
- Atentie la detalii
- Cooperare
- Abilitati de vanzare si negociere


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist
- Tip de contract: Contract pe perioada nedeterminata

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.