Commercial Support Officer - Bucuresti

UniCredit Tiriac Bank

19-10-2008 | EXPIRA LA 25-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Suport comercial in promovarea, vanzarea si procesarea (scoring) intregii palete de produse Retail catre clientii actuali si potentiali, Persoane Fizice si Clienti Business (credite P, credite BC, IBI, Multicash, pachete etc.)
- Oferirea de sprijin clientilor pe perioada de creditare si rezolvarea solicitarilor aferente
- Analiza, procesarea (scoring) si administrarea creditelelor pentru clientii targetati de Managerii de relatii persoane fizice/clienti business sau consilierii de clienti
- Monitorizarea ofertei de afaceri a UniCredit Tiriac, promovarea politicii bancii
- Depasirea asteptarilor clientilor interni si externi.
- Cresterea portofoliului de credite si numarul lor
- Cresterea numarului de clienti atrasi
- Cresterea numarului de clienti administrati
- Numar IBI / Numar carduri vandute (cross-sell)
- Informarea clientilor existenti si a celor potentiali in legatura cu facilitatile de credit ale bancii
- Sprijinirea echipei de vanzari (Manager Relatii Retail) prin administrarea produselor de creditare solicitate de catre clientii tinta, PF si BC
- Analizarea dosarelor clientilor PF si BC pentru a determina daca este complet si a performantelor financiare, recomandarea creditelor Comitetului de Credite
- Pregatirea dosarului de credit, structurarea creditelor non-standard prin oferirea de solutii
- Folosirea si administrarea aplicatiei de Scoring la nivel de sucursala
- Pregatirea contractelor de credit, a contractelor escrow; contracte de garantii si alte documente aferente creditului
- Incheierea politelor de asigurare cu Generali, Allianz Tiriac sau alta companie
- Administrarea contractelor de credit
- Colaborarea cu departamentul Retail Lending cu privire la interfata cu clientii (inainte si dupa aprobarea creditului)
- Administrarea solicitarilor clientilor pe perioada creditului, cum ar fi rambursarile anticipate, modificarile etc.
- Promovarea politicii bancare, a produselor si a serviciilor sale in relatia cu clientii existenti si cei viitori
- Sublinierea activitatii de «cross-selling» si recunoasterea nevoilor clientilor
- Asigura back-up si suport pentru Managerii de relatii PC si BC sau consilierii de clientele


CERINTE

- Minim 1 an de experienta bancara in managementul de relatii
- Corectitudine
- Organizare
- Cunostinte juridice de baza
- Cunostinte foarte bune ale produselor retail
- Engleza - un avanaj
- Abilitati de vanzare, creativitate, flexibilitate
- Gandire analitica
- Comunicare
- Atentie la detalii si capacitatea de lucru sub presiune
- Cunostinte PC
- Negociere, prezentare, aptitudini interpersonale
- Deschidere la schimbare
- Atitudine proactiva


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.

UniCredit Tiriac Bank , membra a Unicredit Group este un important jucator pe piata bancara din Romania, cu active in valoare de 3,6 miliarde EUR, o retea de peste 140 sucursale, unde peste 2.600 de angajati vin in ajutorul a peste 600.000 de clienti.